#1
|
||||
|
||||
Stootrubbers ipv een veerweg!
Eergister bij de Notch wat gerommeld met de stootrubbers. Vòòr en achter lag ie op de stoorrubbers; kortom een stuiterbakkie. Vòòr het bovenste (lagere) rubber onder gemonteerd en het hogere rubber weggelaten.
Achteraan zaten niet originele rubbers (rechts op de foto). (vlnr stootrubber vòòr onderste, origineel achter, huidige achter) Deze eerst vervangen door de rubbers van voor en de krik laten zakken. Dat leverde dit op: Te laag qua look, maar ook lopen de banden in de schermen aan. Kortom, hoge dikke niet originele rubbers maar weer even gemonteerd. T.z.t. gaan deze rubbers eronder uit en wordt de Notch iets verhoogd (nu 55,5 cm schermhoogte vs 51 cm zonder rubbers!). Eerst nog maar even stuiteren dus .
__________________
Brothers in Beetles & Ghia's Aircooled Chill Out '54 Oval - '62 Notch - '69 Type 14 Ghia |
#2
|
||||
|
||||
ik zou hem achter inderdaad weer ff wat omhoog zetten zodat er weer vering in komt en hij niet meer op de rubber ligt, voor kan je het rubber gewoon weglaten, ik heb het rubber er ook niet meer tussen zitten en dat werkt prima, een verlaagde typ 3 hoeft geen stuiterbak te zijn...
__________________
i like bling 68'er ponton volgend project 4 schijven en 2110cc in de ponton 67'er daily |