|
||||
|
||||
getik bij achterste draagarmrubber
heb sinds eergister een getik bij mijn rechter voorwiel. blijkt dat de bout die door de achterste rubber van de voorste draagarm los zit. heb hem geprobeerd vast te zetten maar de moer aan de bovenkant die draait mee, wat mij toch niet de bedoeling lijkt. ik heb geprobeerd er van boven bij de moer te komen, zonder resultaat. tapijt losgehaald, ook zonder resultaat. ik kan hem gewoon niet vinden. de bout blijft heen en weer tikken. weet iemand waar die zit en hoe ik er bij kan komen.
het gaat dus om de moer, waar de bout door de achterste draagarmrubber heen gaat. beetje lastig uitleggen zo, maar hoop dat iemand me kan helpen. het gaat om een golf gti bj '90 alvast vriendelijk bedankt
|
|||
|
|||
Quote:
Voor zover ik weet zit die moer normaal gesproken vastgelast aan de carroserie...... Vreemd dat trouwens de bout los is gekomen, is er iets gedaan aan de auto de laatste tijd?? Of is er iets vreemds gebeurd?? |
|
||||
|
||||
Quote:
ik weet dat die vast zit gelast aan de carroserie, maar daar zit het hem nou juist. kan ik er nergens meer bij komen? tijdens de apk is de achterste draagarmrubber ook vervangen. dat is alweer 2 maanden terug. heb hem zelf gemaakt toen. weet ook zeker dat ik niks heb doorgedraaid toen. dus als iemand weet hoe ik dat ding nog los kan krijgen, YOU ARE WELCOME!!!!!!
|
||||
|
||||
up!
|
||||
|
||||
up!