|
|||
|
|||
VW Movement Meeting2006
Ook in 2006 zal VW Movement weer een meeting gaan houden!!!
Dit in samenwerking met de firma BSS Airride systems uit Roosendaal De 3e VW Movement zal dan ook bij hun plaats vinden en wel op 25 juni. Er zullen weer diverse standhouders hun waar komen showen en ook voor wat te eten zal gezorgd worden. De show en shine zal net als verleden jaren weer in veel verschillende categorieën worden gejureerd. We hopen dat jullie weer in groten getale aanwezig zullen zijn. Greetz, VW Movement |
|
||||
|
||||
thuiswedstrijd voor mij! we zullen er dan ook weer bij zijn!
|
||||
|
||||
Nog even een upje voor deze meeting. Is aankomende zondag al!
|
||||
|
||||
Van MIVW zullen er ook mensen (en auto's) aanwezig zijn. Waaronder ikzelf!
|
||||
|
||||
En ook ik zal er zijn. Ik probeer de eerste te zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Nou als je samen met ons vertrekt, gaat dat nog spannend worden
|
|||
|
|||
aanwezig
|
|
||||
|
||||
Misschien kom ik ook wel kijken
|
||||
|
||||
Wij ook aanwezig....
kun je ook parkeren buiten het terrein????? Kom met de caddy namelijk...en wil het showterrein niet bevuilen.. grtz...Vic..
|
||||
|
||||
als het nie té lekker weer is ook present (met de kevert), is maar een stukkie...
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
Aanwezig
|
|
||||
|
||||
Toevallig ben ik dan ook in Roosendaal, nl. NK sprint (zwemmen)
Zal eens kijken of er nog ff tijd is tussen de series en de finales..... Als jullie een (oude) groen/witte audi 80 zien zijn wij het. |
|
||||
|
||||
toevallig iemand uit rondom alkmaar die hierheen gaat? (kan degene misschien iets voor mij terug meenemen... )
|
|
||||
|
||||
Heb nog 10 hawai kransen / slingers over...
kan ze wel mee nemen naar de meet, intresse via pb
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Ik neem ook wat spullen mee naar roosendaal. stickers e.d.