![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
mijn pa kan pasvorm matten leveren voor een Golf 1. Deze matten zijn in luxe velours (diverse kleuren) uitgevoerd en de randjes kunnen in de kleur van de auto omgezoomd worden. De prijs: 30 EUR p/set. (ex verzenden) Ik zie wel of er vraag naar is ![]() ![]() MVG, Jeroen |
|
|||
|
|||
![]() ik heb er wel belangstelling bij nog niet direct maar volgende maand ofzo als ik mn interieur op ga bouwen dan pm ik je wel even gr arjan
|
|
||||
|
||||
![]() ook voor golf 2 toevallig?
![]()
|
||||
|
||||
![]() heb je dr miss n foto'tje van?
als t ook voor golf mk2 geleverd kan worden heb ik ook interesse!
|
|||
|
|||
![]() ook wel belang. laatst een set van de aldi gehaald, maar dat past ook voor geen meter.
m |
|
|||
|
|||
![]() Dit is wel goedkoop, want luxe velours is bij matten-online 37,50.
|
|
||||
|
||||
![]() Nou heb je ook voor de Golf 2 dan, dan vind ik het wel wat namelijk!
|
|
|||
|
|||
![]() klinkt goed
![]() |
|
|||
|
|||
![]() jah dit vind ik ook wel interesant..
met een geel randje dan wel voor mijn golf 1. |
|
||||
|
||||
![]() De prijzen van een Golf 2 weet ik niet. Maar dat zal mijn vader even vragen.
Kleur van de matten is ZWART (andere kleuren niet leverebaar blijkbaar) |
|
||||
|
||||
![]() Nou hopelijk heeft tie voor de Golf 2 ook een mooie prijs. Kun je misschien wat foto's doen? En ik neem aan dat je ook gewoon een zwart randje kunt nemen!?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat denk ik wel. Zal vast ook wel een auto in de kleur zwart bestaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat denk ik wel. Zal vast ook wel een auto in de kleur zwart bestaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou das mooi man! Ben benieuwd. Kun je dan altijd bestellen of zit er ook een eind datum aan dan? Ivm met uitgaven zeg maar... Kan mijn geld maar 1 keer uitgeven he!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook wel interesse (2 sets).
Ben benieuwd naar hat plaatje...... |
|
||||
|
||||
![]() Hier ook intresse voor de cabby..
1 set..
|
||||
|
||||
![]() En weet je al meer?
|
|
|||
|
|||
![]() ben ook wel geintresseerd in 1 setje
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jaa, dat het dus niet doorgaat !! ![]() Mijn pa kan geen overeenkomst met zijn baas sluiten ![]() Dus het kan gewoon niet, aangezien de leverancier niet naar ons huis wil sturen. ![]() Sorry voor alle valse hoop! Dus maar een slotje erop helaas!!! |