|
||||
|
||||
OZ/Raid/2Y bak/K&N etc. (Garageopruiming)
Ben even bezig de garage op te ruimen. Kom veel spullen tegen die ik niet meer gebruik dus deze kunnen wel weg.
OZ Superturismo`s 15" 7J 4x100 ET36 met Pirelli P5000 195/50 banden (2 zgan, 2 goed). Velgen hebben geen schade, maar van voornamelijk 2 velgen begint de blanke lak los te laten en slaat het wat geel uit (blanke lak). GERESERVEERD T/M HEMELSVAARTDAG Vaste prijs: 350€ (zelf meer voor betaald, maar verkoper was niet echt eerlijk en kon `s avonds de staat van de velgen niet goed beoordelen). Originele Golf1 GTi velg met oldskool band Velg is nog in goede staat (reservewiel) Vraagprijs: 30€ 2Y versnellingsbak. Staat/kilometerstand onbekend. Mist de aansluitflenzen. Vraagprijs: 100€ Golf1 GTi aandrijfassen in goede staat. Alle hoezen/homokineten zijn nog goed. Vraagprijs: 75€ K&N Filter in bijna nieuwstaat (100km gebruikt) Aansluiting: +/- 73/74mm Hoogte filter: 140mm. Vraagprijs: 30€ Oldskool Golf1 sportstuur past ook @ Golf2 met dunne naaf. Leer is in goede staat (wel een beetje droog) Vraagprijs: 45€ Raid naaf voor Golf1/2 met dunne naaf. In nieuwstaat. Vraagprijs: 40€ Last edited by Lieuwe : 22-05-2006 at 09:36. |
|
|||
|
|||
ik heb intressen in je luchtfilter!!
wat is je uiterste prijs?? pm me maar even en stuur je ook op??? |
|
||||
|
||||
Schop
Ik heb nog geen pm terug gehad vr6 persoon. |