|
|||
|
|||
Schade
een onoplettende mede weggebruiker kwam achteruit,uit een parkeervak en toen was het te laat schade opzig valt nog wel mee,tot dat ik de velg controleerde [krom dus] spoorstang waarschijnlijk ook verbogen want het stuur staat ook scheef spadbordlijst is ook kapot,en een deuk in het spadbord |
|
||||
|
||||
zonde.. hopelijk krijg je het allemaal van de verzekering..
|
||||
|
||||
Zoiets heb ik ook gehad, kwam er zo eentje tegen mn achterbumper aanzetten met zn Sharan.
Kenmerken dader: Blond en onoplettend :P Hoop dat je t vergoed krijgt
|
|||
|
|||
Quote:
bestuurder[ster] van de golf is blond en oplettend[m'n vrouwtje] de tegenparty is mannelyk [met nadruk op lyk ] denk wel dat het vergoed wordt,hij wilde het zo regelen zonder verzekering[no claim] |
|
|||
|
|||
nou kan het geluk niet op
pluurt er een tak uit een boom en waarop ? op de auto van de vrouw ,op het dak net boven de voorruit, en ook op de ruit. deuk int dak en de ruit kapot. Last edited by golf mkII 16v : 08-05-2006 at 21:31. |
|
||||
|
||||
Punten en komma's graag! Geen idee wat je bedoeld
|
|||
|
|||
Quote:
even aangepast,hoop dat het zo goed is. ben al blij dat ik de letters vind. |
|
|||
|
|||
Man, soms zit echt alles tegen...
Sterkte
|
||||
|
||||
damn soms heb je van die dagen
|
|||
|
|||
De ruit van de golf van de vrouw |
|
||||
|
||||
Gaat goed zo Jan
Sterkte met de afwikkeling.
|
||||
|
||||
Nog wat nieuws ondertussen? Ik hoop dat je de aanrijdings schade wat duurder kan maken dan ie is...kun je daar meteen de voorruit en het dak van laten maken.
Veel succes ermee! |
|
|||
|
|||
Quote:
repareer alles zelf met eigen onderdelen |
|
||||
|
||||
wist wel dat je enorm veel onderdelen had .....maar of jij ook plaatwerk deed
|
|
|||
|
|||
de expert is erbij geweest,en krijg als het goed is een bedrag van 450euro uitgekeert met behoud van de auto.
het is een auto uit 87 en dus een oude auto:aldus de expert!!! |
|
||||
|
||||
Hopen dat dat je schade een beetje dekt.
|
||||
|
||||
btw, ik had je gisteren gebeld, onbekend. Dan weet je dat