![]() |
|
|||
|
|||
![]() Weet iemand mischien of ik op mijn golf uit 91 met hoogteverstelling van de koplampen ook lampen kan monteren zonder hoogteverstelling?
Kan een setje kopen maar als het niet past heb ik er niet veel aan... edit HEB DUS WAARSCHIJNLIJK DE VERKEERDE LAMPEN GEKOCHT,PASSEN NIET! Last edited by tiefflieger : 29-05-2006 at 20:40. |
|
||||
|
||||
![]() denk het wel, de hoogteverstelling wordt meestal aangedreven door een motortje dat achter op het lamphuis zit, bij die anderen heb je dat dan gewoon niet, de bevestigingspunten van de koplampen aan de auto zullen het zelfde zijn, golf 2 is en blijft toch golf 2, wel zul je waarschijnlijk wat aan de bedrading wat moeten aanpassen.
|
|
||||
|
||||
![]() niet als je de hoogteverstelling wil houden, is nogal n klusje om dat over te bouwen als je de boel al heel kan houden.
Lampen vervangen op zich gaat natuurlijk wel.
|
|||
|
|||
![]() Dus de lampen hebben wel gewoon dezelfde bevestiging?Die hoogteverstelling intereseert me niet zo,dat doe ik wel gewoon handmatig...
|
|
||||
|
||||
![]() dus je wil die hoogteverstelling er juist uit hebben?
doet ie t nog? zo ja, heb ik er wel interesse in ik heb nog een gewoon setje lampen voor je liggen als die koop van die andere niet doorgaat of de prijs miss te hoog is ze kunnen trouwens gewoon omgezet worden. past perfect! de slotplaat bij beide is namelijk gewoon gelijk
|
|||
|
|||
![]() Hoogteverstelling hoeft er niet uit,ik wilde alleen weten of die koplampen passen...
En als die hoogteverstelling er niet op kan sluit ik die gewoon niet aan.Laat hem alleen wel intact omdat ik de auto graag compleet wil houden. |
|
||||
|
||||
![]() ok, maar aanbod voor die lampen blijft geldig
als ze nog nodig zijn hoor ik t wel succes met de ombouw!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die koplampen zullen passen, heeft verder niets met wel of geen hoogteverstelling te maken. |
|
|||
|
|||
![]() OK bedankt....Dan kan ik ze gaan halen!
|
|
|||
|
|||
![]() Passen dus toch niet...Waarschijnlijk geen golf 2 lampen ofzo dan.
Zijn wel net zo groot,alleen zit er een ronde bevestigingsplaat achter(moet dus een rechthoekige zijn).Als ik alleen de lampen overzet past het wel maar dan zitten de lampen niet helemaal recht!!!Iemand enig idee wat ik gekocht heb? |
|
||||
|
||||
![]() ronde bevestigings plaat is golf 1
|
|
||||
|
||||
![]() je hebt idd golf 1 lampen gekocht wss
als je nog die gewone lampen moet hebben: ikke heb nog een setje dat voor weinig weg mag. t is nog helemaal in orde, en je weet zeker dat t van een MK2 afkomt. past t niet in je MK2 slotplaat, krijg je je centen zurück ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nee thnx dat hoeft niet,ik heb nog lampen,wilde alleen heldere hebben.
Kijk ik wel ff of ik die golf 1 lampen kan verkopen dan...... |