|
||||
|
||||
pedalenbox uitbouwen
kan iemand me vertellen hoe ik de pedalenbox van een jetta MK2 uitgebouwd krijg? moet ik dan de hoofd remcylinder verwijderen of los maken? en hoe?
k weet niet of t wat uitmaakt, maar t gaat om een 1600 van 1987
|
||||
|
||||
pfoe effe denken hoor... denk niet dat dat erg veel anders is dan bij een mk1 jetta :P
je moet zowieso alle kabels loshalen, dus gas,koppeling en naja je rempedaal zit aan die ronde schijf vast dus remcylinder zal ook los moeten van die schijf en dan de schijf zelf los, zo kan je der ook het makkelijkst bij. Verder aan de binnenkant onder je vloer kijken waar daar de beevstigingsboutjes zitten en die loshalen... Zal nog ff voor je kijken in mun rode boekje :P
|
||||
|
||||
Gas- en koppelingskabel ontkoppelen van de pedalen, remstang loshalen, deze zit vast d.m.v. een clip op een asje. Stekker van de remschakelaar loshalen. De (3 of 4)moertjes van de hoofdremcilinder losdraaien in je interieur, en dan zit de pedalenbox nog vast aan je carrosserie, net onder/achter je instrumentenpaneel en nog op een ander punt, het wijst zich allemaal vanzelf.
|
||||
|
||||
ok, bedankt allebei,
denk dat t zo wel moet lukken dus topic mag voor mijn part dicht