|
||||
|
||||
Onderzoek nokkenassen digifant
Hoi,
Ik monteer als tuner zijnde regelmatig snellere nokkenassen op de verschillende Digifant motoren van VW ( 2H, PF, PB, PG, 2E) en ben benieuwd welke nokkenassen jullie gebruiken. Ik wil dus graag jullie reacties/ ervaringen met daarbij je motorcode, merk en type nokkenas en evt. verdere aanpassingen zoals spruitstuk, uitlaatsysteem, chip enz. Alvast bedankt!
|
||||
|
||||
haha t is wel een 3f blokje van een polo maar is ook digifant
ik heb mijn nokkenasje bij jou gehaald hij was van cad cams 271° cilinderkop + inlaat + gasklep bewerkt kleppen gepolijst benzine druk omhoog k&n inlegfilter spruitstuk + volledige uitlaat van powersprint en nog een chip dat mijn begrenzer pas op 8000rpm zit |
|
||||
|
||||
Kijk daar heb ik wat ( kwist dit natuurlijk al aangezien ik de nokkenas geleverd heb ), maar ik ben dus idd echt op zoek naar zulke ervaringen.
Bedankt, wie volgt?
|
||||
|
||||
2E met standaard nokkenas. Standaard chip. +/- 1mm gevlakte kop, bewerkte poorten, gepolijste kleppen, verlicht vliegwiel, spaghettie spruitstuk en katloos. Gaat in mijn cabrio type 1 als de brandweer.
Plannen zijn chippen en nokkenas.
|
||||
|
||||
Niemand hier een snelle nokkenas in zijn Digifant motor???
|
|||
|
|||
Jawel, maar daar weet jij alles al van.
|
||||
|
||||
Idd....
Wij hebben beiden dezelfde nokkenas in onze G60's; assymetrsich Schrick 268/276 graden. Ik heb overigens een andere liggen voor mijn G60... Maare, ik was eigenlijk in de veronderstelling dat hier veel mensen zouden zijn die met een snelle nokkenas reden.....