![]() |
|
|||
|
|||
![]() Afgelopen week even bij de sloop geweest, dunne bumpers gehaald was de g60 bumpers wel zat en bovendien hadden ze schade opgelopen.
dus dunne bumpers goedkope nieuwe look -schoonmaken -spuiten -chromen bies -monteren morgen uitlaat eraf en orgineel dr weer op! staat stukken beter 8v spoilerlip had ik nog, de gti staat nog even in de wachtrij hoop dat het volgende week wordt. zie hier de link. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=19148 maandag velgen weer ophalen banden erom 13 inch telephone met 175-50-13 Yokohama waarschijnlijk en einde van de maand krijg ik eindelijk mijn schroefset, dan gaat hij plat op zijn muil! ![]() ![]() ![]() uitlaat gaat eraf!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() deze komen dr volgende week weer onder, opnieuw gestraald en gepoedercoat in dezelfde WITTE kleur [img][/img]
|
||||
|
||||
![]() ziet dr echt super uit, vooral met dat biesje dr op
heb ze ook al klaar liggen ![]() die bra komt ook veel beter uit bij die dunne bumpertjes, en dan moet die velgen...mooi mooi nu alleen effe n subtielere uitlaat dr onder, staat wat moois in t te koop topic...dacht eentje van supersprint, gepolijst RVS ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet mooi uit met die chromen bies, zou alleen ook aan de onderkant van de bumper een bies maken. Kleed net even wat meer af.
|
||||
|
||||
![]() Klasse Oane!!
Staat em erg goed! Was je die spinnekop nog nodig trouwens? Onderste chromen stripje moet er nog wel even op heh! |
|
||||
|
||||
![]() ondergrilletje mis je ook nog...
weet niet of je dat zelf al had gezien magoed.. ziet er netjes uit en plannen klinken goed
|
||||
|
||||
![]() :O Oane! Jij bent een van de weinigen die even de gehele stijl van de auto omgooit! Respect! Dit wordt best wel een klasse autootje!
Ga zo door! |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig!!!!!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja wil hem graag hebben, ga jij ook de 21e mei naar leeuwarden meeting tuning club friesland? kun je hem dan misschien meenemen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja wist ik, moet nog ff naar de sloop om eentje op te snorren maar toch bedankt
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, daar ga ik wel heen. Want dan is mun Jetta wel klaar. Ik neem hem voor je mee ok! Heb je dan wel even dat chromen stripje op je bumper? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Oane
Hij wordt er niet minder op.
|
|||
|
|||
![]() smalle bumpers kunnen weer uit de stalling hahah
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zie dat je je uitlaat erook af wilt..daar heb ik wel interrese in
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit kerel,gaat helemaal goed komen met velgen en schroefsetje
grtz Tobi |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zie hier voor de link: http://koopjes.marktplaats.nl/auto_.../33923845.html? moet je maar ff zien