|
||||
|
||||
afmetingen corrie bumper
zou een van de heren of dames corrie-rijders de binnenafmetingen van de voorbumper van een corrado voor me kunnen opmeten asjeblieft?
dus de afstan van links binnen tot rechts binnen en de afstand van de plek waar de bumper tegen t voorfront aan zit tot daar waar ie bij de wielkast komt hoop dat ik een beetje duidelijk ben zo iig alvast bedankt Chris edit, voor de duidelijkheid effe wat gekriebeld... ik heb dus afstan A en B nodig ik hoop dat t niet al te schematisch is, en nog een beetje duidelijkheid aan t verhaal toevoegt. iig is dit t bovenaanzicht van de voorbumper. (de voorakant van de bumper zit onderaan de tekening)
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 17-05-2006 at 01:39. |
|
||||
|
||||
echt niemand die effe een meetlatje langs zijn bumper wil leggen???
|
|||
|
|||
Snap precies wat je bedoeld, maar ik heb Corrado !
Al gevraagd op het corrado forum? Greetz ! |
|
||||
|
||||
die tekening is zeg maar een beetej heeeeeeel schematische weergave van t bovenaanzicht van een voorbumper van n corrado
ik wilde de binnenmaten van de bumper graag weten, dus hoe breed een auto mag zijn om er in te passen, en hoe smal ie mag zijn om t dr een beetej redelijk te laten uitzien hiervoor is ook de afstand van de neus van de slotplaat tot de wielkast van belang
|
|||
|
|||
Ik wil t gerust voor je meten, zeg maar hoe. Ik ga niet de hele bumper dr afhalen
|
||||
|
||||
Quote:
k weet dat ik t bij de golf en jetta kan meten zonder te demonteren... gewoon n meetlint erlangs afleggen, wel oppassen voor krassen eh (dat komt bij me golf niet zo nauw gelukkig ) heb je hieronder nog effe een foto'tje dr bij gezet met de afmetingen die ik nodig heb erin aangegeven alvast bedankt
|
||||
|
||||
intelligence? wil t meten niet zo lukken?
|
||||
|
||||
wat een lelijke stikkers op die gele corrie hier boven, hou niet zo van stikkers op corries
|
|
||||
|
||||
Quote:
die rood-blauwe bedoel je, grapjas.... weet je waar ik die kan bestellen? en VOORAL HOE GROOT die stikker is....!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan d'r wel een autocad tekening van maken kunnen ze ze zo voor je maken |
|
||||
|
||||
Quote:
dan moet je denk k wel eerst effe de afmetingen van die sticker weten denk k... krijg k die corrie dr dan trouwens bij?
|
||||
|
||||
Quote:
nee hoor als ik de afmeting van die corrie's motorklep weet is de rest een kwestie van uitrekenen... of je neemt de afmeting van de velgen, en aan de hand daarvan reken je de rest uit, is niet heel moeilijk... |
|
||||
|
||||
DOE DAN!!!
miss iemand anders die me WEL kan helpen? en dan niet zoals kevin doet... ga je veren verkopen!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Piemel.... het is een schroefset... |
|
||||
|
||||
Quote:
en als je niet oppast laat ik je dalijk zien waar je dat setje overal in kan schroeven....T HELE SETJE JA!!! wedden dat dat past IS ER DAN NIEMAND DIE ME UIT MIJN LIJDEN KAN VERLOSSEN???
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha Het is te merken dat jij bij Wealer heerlen werkt UP voor de brood fanaat! |
|
||||
|
||||
Quote:
leg uit...
|
||||
|
||||
ow.... lang verhaal
|
||||
|
||||
Quote:
Doe maar niet, ik werk zelf bij een VW-dealer en heb geen zin om nog zo'n eenzijdig verhaal aan te horen.
|
|||
|
|||
breadfan83, ik heb deze thread niet in de gaten gehouden haha, als ik t niet weer vergeet ga ik morgen meten voor je (eerst meetlint zoeken :P )