|
||||
|
||||
BOB-bus T2
Mensen!
Vandaag kreeg ik via de email een foto in handen van de nieuwe BOB-bus van 3VO, hier loop ik stage namelijk. Wilde deze jullie niet ontnemen. Ik weet alleen dat het de 'oude' bus is geweest van Bacardi, die ze helemaal hebben opgeknapt (nieuwe motor en veel laswerk) Bij deze dus de nieuwe bob-bus! |
|
||||
|
||||
klopt..
de vectortekeningen voor het reclame werk komen bij ons vandaan
|
||||
|
||||
van bacardi?...aaah die bus met open dak waar altijd die hitsige vrouwtjes breezertjes verkochten op sensation stonden ze ook altijd
|
|
||||
|
||||
Quote:
lezen luuk dak kan open! |
|
||||
|
||||
Tja, een standaard (hoge) T2, en dan gaan rijden met windkracht 5 á 6 .. net of je dan dronken achter het stuur zit
|
|
||||
|
||||
Quote:
naja dat stukje traanplaat op de zijkant is ook niet echt helemaal mooi... het is en blijft promotie materiaal dus 9 van de 10 keer dta je hem ziet staat hij open |
|
||||
|
||||
Zag toevallig van de week de andere T2 Bacardi bus voorbij rijden. Er is er dus nog 1 in Bacardi styl in omloop.
|
||||
|
||||
Ik heb laatst (paar weken geleden) ook zo'n bacardibus gezien, maar dat zou ook deze kunnen zijn natuurlijk.
Wel leuk: van Bacardi naar Bob!! Misschien ook een leuke auto om alcoholvrij rijden te promoten op de openbare weg van Francorchamps? Jens
|
||||
|
||||
Quote:
dat was nog is een Bus. mooie vrouwen, Bacardi, en een t2.. alleen jammer van dat traanplaat,
|
|||
|
|||
Quote:
Bij ons in de buurt noemen we ze breezersletjes.