|
|||
|
|||
pf motor rateld en nog iets
hoi..
zit met een probleem heb een mk2 met PF-motor.. hij rijdt perfect , maar als ik optrek rateld de auto.. hoe meer toeren ,deste sneller die rateld.. en als ik heel hard optrek ,dan komt er en beetje witte rook uit de uitlaat.. auto staat nu op 220000 km.. alvast bedankt |
|
|||
|
|||
witte rook was koelvloeistof geloof ik.......
ratel uit het blok of de bak ? |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat voor een benzine tank je ?? 95 of 98??? Lijkt een beetje op pingelen wat je beschrijft |
|
|||
|
|||
rij op 95..geluid komt volgens mij uit de blok..
maar als ik stationair gas geef ,dan rateld ie niet (een beetje vreemd) @fred...wat bedoel je met pingelen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
daarvoor hebben we nog gelukkig de zoekfunctie :p De thread... |
|
|||
|
|||
@forumfreak....nog bedankt..
dus dan moet ik m'n ontsteking laten nakijken en later zetten? |
|
|||
|
|||
Quote:
Of 98 tanken, want dat hoort eigenlijk in een motor van dit type |
|
||||
|
||||
klinkt als bak, homokineten, tandwielen, aandrijfas, etc....heeft volgens mij niks met witte rook te maken
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
Quote:
De oplossingen zijn vaak veel simpeler dan menigeen denkt...ik heb een keer gehoord van iemand die *volgens een kenner* een totale motorrevisie moest doen...lagers waren verrot, de zuigers hadden speling enz... Bleek slechts een verkeerde timing van de ontsteking te zijn.......kwestie van afstellen en weg waren de geluiden van een totale revisie Witte rook bij hard accelereren hoeft niks te betekenen........ |
|
|||
|
|||
laat binnenkort mijn ontsteking ff nakijken..
en is het beter om soms 98 te tanken? nog bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is slecht om 95 te tenken voor een moter die 98 gewent is...dus tank 98! |
|
||||
|
||||
ik tank altijd euro 95 staat ook in het intructieboekje
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat lijkt me sterk, bij auto's van deze leeftijd, want toen had je nog geen euro 95.. |