![]() |
|
||||
|
||||
![]() na vanmiddag een leuke meeting te hebben bezocht, moest ik toch evn gaan tanken...helemaal volgooien wilde ik maar er ging maar een liter of 23 in....eerst twijfelde ik eraan of ik wel goed had gezien dat de tank bijna leeg was, maar och, meer ging er echt niet in. Afgerekend, stap in de auto en onderweg begint het metertje langzaam te stijgen tot....de helft
![]() terwijl ik niet meer in de tank krijg, meer dan halfvol gaat echt niet lukken nu. Wie weet wat hier het probleem van kan zijn of heeft het ook wel eens gehad? heb van de winter wel een paar liter oude peut eruit gehaald met een plastic slang, door deze vanaf de vulopening naar de tank te leiden....zou ik wat stuk hebben gemaakt ofzo? Dick. |
|
||||
|
||||
![]() Als die tank van je vol is, dan is die vol, geeft je meter nog wel de juiste waardes aan dan? anders zou ik eens een nieuw vlottertje proberen.
|
||||
|
||||
![]() vlotter verbogen of volgelopen met benzine
|
|
||||
|
||||
![]() de meter stijgt na het tanken gewoon en daalt naarmate je kilometers maakt....dus hij geeft wel WAT aan....maar het kan dus zijn dat de vlotter lek is dus, en zichzelf vol laat stromen met peut?
|
|
||||
|
||||
![]() gewoon doorrijden tot je meter aangeeft dat ie leeg is, wedden dat je dan door kan rijden?
t zal idd je vlotter zijn, want de pomp stopt niet vanzelf voordat je tank vol is!
|
|||
|
|||
![]() met het leeghaalen van de tank met de slang de vlotter verbogen!!
tank volgooien en een jerrycan met benzine mee nemen dagteller op nul en zien hoe ver je komt met het aantal liters of de vlotter vervangen cq terug buigen |