|
||||
|
||||
Ben ik vergeten mij voor te stellen....
Na toch al een en ander gepost te hebben, kwam ik tot de ontdekking dat ik me eigenlijk nog niet fatsoenlijk heb voorgesteld
Bij deze dan. Mijn naam is Rob, ben bijna 39 en woon in het Noord Limburgse land. En om een lang verhaal kort te maken, dit is mijn wagenpark: 1.5 GL uit 6-1983 (typeschild klopt niet, ik weet het ) 1.6 GTD uit 5-1983 De kenners onder jullie herkennen de GTD beslist Er zit ondertussen al een nieuwe peilstok in en geboend is tie ook al Peter |
|
||||
|
||||
nou.... "welkom" dan
Zien er beide echt heel mooi uit! De (bekende) witte mag wel andere schoentjes |
|
||||
|
||||
Quote:
bedoel je bandjes of velgen? suggesties? |
|
||||
|
||||
Welkom welkom! Weer in limbo erbij, schiet op zo, komt zo weer een beetje in verhouding met die K*friezen
Leuke golfjes trouwens! |
|
||||
|
||||
welkom , noordlimburg, is dat gennep ?
|
|
||||
|
||||
vette gtd! enkel nog leuke wielen
|
|
||||
|
||||
Noordlimburg!!!!!!
hubse good gedaon kenne veur den auch n apart forum uipene net wie det die frieze det gedaon hubbe??? |
|
||||
|
||||
leuke wagens man zeker die 4 deurs
welkom en veel plezier... 2 schroefsetjes zal niet misstaan btw
|
||||
|
||||
weer een limburger , welkom
|
||||
|
||||
Rob, welkom! Mooie GTD!
@vwjopie: De GTD staat op een schroefset, maar er is nog heel veel draad over.......
|
||||
|
||||
Ja, welkom!! mooie diesel(die groene ook voor gezins auto)
|
||||
|
||||
Mooie golfjes
|
||||
|
||||
straatgenoot....hallo!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
nette golfjes kom zelf ook uit noord limburg venlo om precies te zijn volgens mij heb ik die 4 deurs golf wel eens gespot mij zul je deze zomer hopelijk ook spoten in venlo als mn golfje 1 klaar is gr arjan
|
|
||||
|
||||
Quote:
hoe ziet die eruit dan?? post ff een foto Dan zal ik ut deze zomer wal ens in de gaate halde! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik bedoel de velgjes Maar dat is een persoonskwestie he Ik ben meer van de kleine diepe velgen |
|
||||
|
||||
Quote:
Noord Limburg, als in Venlo (Blerick) @ rallygolf driver; jammer dat je avatar zo onduidelijk is, anders had ik beslist geweten wie je was... Bedankt jullie allen voor dit warm onthaal... ik word er helemaal van
|
||||
|
||||
Quote:
dan moet er duidelijk minder schroefdraad overblijven maar ze zien er zeker weten heel gaaf uit
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik zeg zwarte BMW E30 touring....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ow ja, natuurlijk.... En waar heb je die Rallye dan staan? Ik heb hem nog niet voorbij zien komen