|
||||
|
||||
Probleem met knipperlicht
Hallo,
Ik heb sinds vorige week problemen met mijn knipperlichten. Eerst is er een uitgevallen rechts voor en daarna deed de andere het niet meer. Als ik de knipperlichten aan wil zetten dan blijft het ledje branden en verder gebeurd er niks. Ik denk zelf dat het relais kapot is maar dat weet ik niet zeker? Heeft iemand nog een relais liggen van een golf 1 ?? Of zou het wat anders kunnen zijn. Gr Nanne |
|
|||
|
|||
kapot lampje,corrosie in de fitting,relais,zekering of een draad los
heb nog wel een relais liggen |
|
||||
|
||||
kan ook je in gevarenlicht schakelaar zitten er zit achterop de schakelaar een los draadje ten opzichte van de stekker deze wil wel een corrosie hebben, heeft echt met je knipperlicht te maken.
succes
|
||||
|
||||
Zal eens even kijken, wat het precies kan zijn. Eerst even controleren of het relais niet kapot is anders heb ik er wel interesse in.
THANKS |
|
||||
|
||||
heb ook zoiets gehad, knal tegen relaiskast en ding deed ut weer gewoon
Heb nu zelf wat anders me tme knipprelichten, als ik rechtsom wil is dre niks loos maar als ik linksom wil gaat ie sneller knipperne en als ik dan ook nog op de rem trap dan is ut net een stroboscooplamp zo snel als ie knippert....
|
|||
|
|||
Spuit eens wat contactspray in je stuurkolom, daar waar je hendel beweegt. Wil ook wel eens helpen!
|
|
||||
|
||||
Hetzelfde effect krijg je inderdaad als je gevarenlicht schakelaar los is zoals pirelli ook al zegt. Zeker even checken.
Kan ook gewoon relais zijn, is een vrij universeel ding.