|
||||
|
||||
hulp met digifizz
heej
over anderhalve week krijg ik me digifizz als t goed is. nou heb ik effe niet kunnen checken of ie t ook doet, maar daarvoor is de prijs ook niet zo hoog... 17 en n halve euro is er iemand hier die weet hoe ik kan checken of ie t doet? ik heb er geen kabelboom bij, dus effe snel aansluiten lukt niet. dus mocht iemand iets weten, of iemand heeft nog n auto staan met boom waar ik dit ding effe kan aansluiten om alles na te lopen hoor ik t graag adresjes voor onderdelen, en n beschrijving van wat waarvoor dient, zijn ook welkom! alvast bedankt! chris
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
n betere reactie had ik niet kunnen wensen bedankt!
|
|||
|
|||
Waar heb jij voor dat bedrag zo'n ding vandaan ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat vertel ik over n weekje... in mijn topic dr zijn meer kapers op de kust namelijk, en ik kan m pas over n weekje gaan halen maar t komt erop neer dat ik eentje heb gezien, gevraagd of ie wilde ruilen voor een andere digitale teller en als antwoord JA kreeg dus ik op MP gezocht, en gevonden: een digitale teller van een ikbenstoerdusiktypgeenOpel kadett over n weekje ga ik dus effe langs om dat ikbenstoerdusiktypgeenOpel ding voor die digifiz te ruilen en voor die van de kadett heb ik dus 17,50 betaald
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by Gert : 29-04-2006 at 15:05. |
|
|||
|
|||
nog iemand interesse in digifizz
heb nog een complete liggen met kabelboom en sensors groeten daniel |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
reaper 25 euro en een frietje van de frituur
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik bied je 10 en een frikandel |
|
||||
|
||||
Quote:
wat wil je voor de kabelboom en sensoren hebben?
|
||||
|
||||
Quote:
en speciaal voor luuk: OPEL OPEL OPEL OPEL OPEL OPEL OPEL