![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
voor degenen die het nog niet weten. 1 oktober 2006 zal het nieuwe A1GP seizoen starten, en wel hier in Nederland op Zandvoort!!!! YESSSSS, eindelijk weer top autosport in Nederland, helaas zijn er nog geen kaartjes tekoop, anders lag er nu al 1 hier bij mij thuis. groeten Marijn |
|
||||
|
||||
![]() Hee, das goed nieuws.
Daar moet ik dus bij zijn. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet. Het is best leuk om te kijken, maar zal echt nooit kunnen tippen aan F1... Misschien moet ik het zo ook niet zien, maar toch. Vind het leuker als er een beetje verscheidenheid in materiaal rond rijdt....
Wel leuk, dat ze hier de opening houden! Nu de Formule 1 nog terug naar NL. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daar moet het VOLKSFORUM bij zijn natuurlijk!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat bedoel ik ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zal ook de kaartenverkoop in de gaten houden.
schijnt allemaal een stuk goedkoper te zijn dan f1. kaartje voor een heel weekend kost ±40 euries tegenover ±300 euries voor een weekendje f1(kosten mij barcalona iig ![]() oja en dan een familiekaart zal ong. 100euro kosten. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() de kaartjes zijn stukken goedkoper ja
![]() naar F1 zou ik dus nooit gaan vanwege de bizarre toegangsprijzen. dit is tenminste gewoon betaalbaar. @Ronald: in de F1 is meer verscheidenheid in materiaal, dat klopt, maar daardoor ook een stuk minder competatief. maar goed, hierover is al een ander topic ![]() nog meer mensen die ook gaan indien ze een kaartje aan kunnen komen?? |
|
||||
|
||||
![]() Formule 1 blijft natuurlijk "the big thing" in de autosport, maar of F1 of A1Gp, beide boeien me niet zo, ik persoonlijk kijk liever naar de MotoGp, ja ik weet, motoren, maar toch.....
|
|
||||
|
||||
![]() als het goed is zijn er al kaarten voor mij geregeld... á 30 euro.
![]()
|
|||
|
|||
![]() jahoor ongeveer een half uur geleden 4 weekend kaarten besteld
![]()
|
||||
|
||||
![]() hier zijn ook 5 weekend kaarten besteld!
![]() ![]() |