|
|||
|
|||
Let Op !!
Graag willen we je aandacht vragen naar het volgende:
Op 31 maart is de VW Polo van Geurt van Dam gestolen aan de haven in Werkendam. We vermoeden dat de Polo is gesolen om als onderdelen verkocht te gaan worden. Misschien is of worden onderdelen aan je aangeboden of weet je waar deze zijn. De auto is op zich een uniek en was net klaar voor het nieuwe seizoen. De Polo is geheel gecleaned en was voorzien van de volgende extra's en aanpassingen zoals BSS Airride, DSP voorbumper gecleaned en voorzien van S4 roosters met mistlampen, MTS Gti look koplampen met xenon, sideskirts aangelast, rode 6n2 gti achterlichten enz. Foto's met de laatste aanpassingen waren nog niet voor handen. Mocht je iets tegenkomen wat van deze auto afkomstig is dan horen we het graag info@vwpolo.nl VW Polo Club Holland (Dit bericht mag doorgelinkt of op andere site's en forums geplaatst worden) let op dit zijn oude foto's van vorig seizoen ! |
|
|||
|
|||
Zo dat is beroerd, was 1 van mooiste op mijn lijstje.
Zal het mee in de gaten houden! |
|
||||
|
||||
klote
ik heb t ook meegemaakt voor mij mogen ze de doodstraf weer invoeren voor dat soort mensen ik zal ook wel eens rondkijken sterkte |
|
|||
|
|||
doodstraf is te makkelijk !!
ben wel een voorstander van ouderwetse martel praktijken !! laat ze is met hun &%#@*&$^ poten van andermans spullen af blijven !! strekte met zoeken in ieder geval !! gr. Martijn Last edited by jetta mk1 '82 : 16-05-2006 at 17:10. |
|
|||
|
|||
een gedeelte van de onderdelen verblijven in dordrecht!!!!!!!!
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...sc%26start%3D32 de Airride schijnt in belgie opgedoken te zijn en verkocht
|
||||
|
||||
Zo, goed gespot zeg! Meteen gaan vierendelen die Raymond.
|
||||
|
||||
Zat het stickertje ook op de achterruit van de gestolen Polo ?
|
|
||||
|
||||
zow da's zuur, zie je je eigen auto in delen te koop staan..
ik maakte wel even een afspraak met die man! |
|
||||
|
||||
Eigenaar v/d auto is op de hoogte van de advertentie. Is voorlopig een zaak voor politie en verzekering.
|
|||
|
|||
klopt thomas daarom is het topic op het poloforum ook al gesloten
|
||||
|
||||
Quote:
Dat heb ik dan ook zelf gedaan.
|
||||
|
||||
zo dan, je zult maar te horen krijgen dat sowieso je auto is gestolen en dan ook nog in onderdelen door nederland en belgie terugvind hoop dat de daders goed gestraft worden. laat zo'n zaken dan maar over aan de politie. je zou maar wat onderdelen hebben gekocht, en er staat een boze groep voor je deur en je denkt er eerlijk aan gekomen te zijn.
|
||||
|
||||
Wat moet je nu met zulke mensen in nl je kunt je auto toch niet dag en nacht gaan bewaken
|
||||
|
||||
Heb je al een afspraakje gemaakt, anders gaat deze marinier even mee lelijk doen....!!!!!
|
||||
|
||||
indd al iets meer bekend, kvind t super dat er toch iets teruggevonden wordt....
|
||||
|
||||
in rusland hebben ze er een mooie manier voor 4 paarden aan de armen en benen en trekken maar vieren delen heet het dus, dat is pas een straf of gewoon de vingers eraf halen 1 voor 1. Dit slaat dus helemaal nergens op het lijkt wel of je tegenwoordig niets meer moois mag hebben veel succes verder hoop dat je hem terug krijgt!
|
||||
|
||||
Is er nog meer nieuws over de polo?
|
|
||||
|
||||
Advertentie staat nog steeds op MP. Al wat meer bekend inmiddels?
|
|
|||
|
|||
nieuwe advertentie , zelfde spullen
de advertentie
|
||||
|
||||
bovendien biedt de verkoper DEZE GOLF MK4 aan.
miss ook van 'n bekende, of gewoon 'n ander slachtoffer??? voer 't kenteken maar eens in op de site van RDW, daar komt nix uit.