![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hee,
heb dus laatst een vaste flens aan mijn spaghetti spruitstuk gelast. Maar nu kreeg ik vandaag mijn complete uitlaat (voorpijp met tussendemper) en daar is geen ruimte voor een flexibel stuk. Dus mijn vraag, afgezien de resonantie die optreed of er nog andere problemen onstaan? Aangezien een Golf gti standaard ook geen flexje of een kogelgewrichtje er tussen heeft zitten. Mijn vader zegt namelijk dat de uitlaat helemaal kapot trilt.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja je kunt niet zonder een "knik"stuk. Als jouw motor kantelt tijdens het optrekken, moet dat knikstuk de uitlaat beschermen tegen knikken.
Het heeft dus niets met trillen te maken, maar met het kantelen van de motor. En denk niet dat die niet kantelt.....je schrikt ervan.
|
||||
|
||||
![]() Uhm dan zal ik wel ff snel een oplossing moeten zoeken. Kan namelijk voor de tussendemper geen flexje kwijt. Zal wel even kijken of et wel achter de demper lukt ....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk als je dat flexibel deel achter te demper doet, dat je dan alweer te ver naar achter zit, normaal zitten ze ook vrij dicht bij je motor.
|
|||
|
|||
![]() probleem had ik ook dat m'n uitlaat scheurde
waar de pijp de demper ingaat heb er toen een paar vertevegings strips opgelast en verder geen problemen meer mee gehad |