|
|||
|
|||
Polo 6N 1.8 16v
Ey Vw rijders
Is er iemand die meer weet van het inbouwen van een een 1.8 16v kr Blokje in een polo 6n.Ik heb er nog niet veel van gezien Polo's met vr6 blokjes rijden er wel rond maar met een 1.8?Mijn vraag is kan dit mijn idee was er een g60 bak in te hangen omdat die met kabels schakelt en dan hoop ik dat het met die aandrijf assen uitkomt en voor de komputer gebruik ik de megasquirt.En de voorste motor steun die normaal op subframe moet zal zelf maken worden denk ik?Wie weet er meer hier over? |
|
||||
|
||||
Als je toch voor een ander injectie systeem gaat, heb ik hier nog een mooie aanbieding voor je
blok te koop
|
|||
|
|||
kijk is op het forum van de vw polo club holland daar staat een topic van jeroen leenders die heeft 1.8 20V in zijn 6N liggen met een audi A3 bak , misschien kan hij je helpen
|
|
|||
|
|||
polo 1.8
Bedankt heb ff gekeken en al wat wijzer geworden.Ben eigenlijk alleen maar meer gaan twijfelen.Maar ik ben nog druk bezig met een golf 1 1.8 16v op megasquirt als die af is begin ik het volgende.
greetz |