|
||||
|
||||
Gepakt met 47km/h te hard
Zo jongens ik ga ook weer een keer de weg op zeg.
Eerst ff met meisje naar meubels gaan kijken, daarna lekker cruisen in Eindhoven. Kom ik op de kennedylaan komt er een golfje 4 aan gescheurd met een dame er in.... dus ik hihi leuk.... Staan we samen aan het stoplicht vooraan geeft zijn een flinke peut gas dus ja, ik laat me niet door een vrouw inpakken he dus ik er achter aan met een lekkere zwarte pluim uit de uitlaat (diesel he) Tja en je weet met een snelle wagen, geef je 2 keer (sommige bijna 1 keer) gas en je rijdt 100km/h. Dit was op een 3 baans weg waar wij als enigste reden totdat ik in mijn binnenspielen een Seat Leon aan zag komen. Ik dacht hmm missschien wil die ook nog ff mee doen. (ik niet in de gaten dat hij mij gewoon aan het filmen was ). Nou volgende stoplicht linksaf de ringbaan op in Eindhoven en ja ze stond weer naast mij. En toen het volgende stoplicht zag ik dat er 2 mannen in een zwarte leon achter mij zaten en tegen de dame aan het babbelen waren en op dat moment kreeg ik dus een stopteken Ik dacht oh oh hier ga ik dan. Nou ik voorop naar een parkeerplaats gereden en ze hadden ons dus allebei te pakken. Nou agent was zeer aardig hoor. Ik word ook niet boos of wat dan ook omdat ik toch weet dat ik ook een keer gas gegeven heb alleen nu staat dat vast Nou meneer wij u hoe hard u reed, ik zei geen idee. U reed 50 km te hard -3 km correctie dat is dus 47 km/h te hard. Ik zei ja dat zou kunnen hoor Altijd aardig blijven want het is toch zo . Dat meisje baalde wel want die had nog een puntenrijbewijs hihi. Nou ik heb nog ff me eigen wagen op de video gezien, moet je toch meegemaakt hebben. Ik vroeg ook nog of ik o ptv kwam maar hij zei nee deze keer is er geen tvploeg bij. Nou ff over hun auto gebabbeld, het was een zwarte seat leon 20vThihih Maar nu wat zal dit geintje mij gaan kosten ik heb mijn laatste bekeuring 1.5 jaar geleden ongeveer gehad en dat was dan iets van 60 euro ofzo. Ik kan nergens een indicatie vinden maar denk zelf dat het rond de 300 euro zal zitten Uitspraak doet de officier van Justitie Nou mensen dit was onze 2e paasdag shit happens Ohja hij vroeg waarom dat ik te hard reed, nou ik zei ik ben gewoon een sportieve rijder en het is een lekker stukje weg en was beetje met de dame in kwestie aan het dollen. (kun je beter naar de hoeren gaan is goedkoper volgens mij hihi) Dussssssssssssssssss ik moet nu wachten, maar heb me rijbewijs nog wel
|
||||
|
||||
Ik ben vorige maand geflits..........afgerond naar 120...........waar je 70 mocht....Kreeg een accept giro van 430 euro binnen......
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
tjah kennedylaan is niet de handigste plaats om gas te geven....
rijd zoon beetje constant een surveillancewagen op en neer..
|
||||
|
||||
Quote:
tja dat moet je dan ook weten he en op de kennedylaan gaf ik geen gas maar op de montgomerylaan het verlengde ervan
|
||||
|
||||
Et gassen is altijd leuk, tot het opgemerkt wordt door iemand die het van jouw niet mag opmerken
|
|
||||
|
||||
Op tweede paasdag naar de meubelboulevard.....
Dan vraag je om problemen |
|
||||
|
||||
Quote:
ja, maar had dit soort problemen toch niet verwacht zo heb ik 2 jaar geleden een parkeerbon op 2ekerstavond gekregen het is wat met die feestdag ik moet gewoon binnenblijven
|
||||
|
||||
stijnex...
zal ik je vertellen, als ik jou verhaal zo lees. Dat die meid in het complot zat van die 2 agenten. ze wist dondersgoed dat jij zou gaan happen natuurlijk, en dat deed je uiteraard. Vandaar dat je nu bekroond word met een vette bekeuring... Hap de volgende keer niet zo, scheelt je een hoop geld
|
||||
|
||||
van die uitlokkers rijden er hier ook rond , heb het vanmiddag nog meegemaakt , waar je max 70 mag ff verkeerslichtsprintje trekken en bij de 74 afhaken naar de 70 , zuur was ie ervan met zijn golfje 20VT, kende de golf al van de politie hier in de regio.
|
||||
|
||||
hoorde die meid nu wel by the cops of niet?
|
|||
|
|||
beetje dom hihihihi
balen man! |
|
||||
|
||||
Ach over 5 jaar is je aantekening weer verdwenen.
Ik moet nog 4 jaar....
|
||||
|
||||
Blijft een flinke overtreding inderdaad 5 jaar staan? ik kan namelijk nergens op internet zoiets vinden en heb zelf eind 2004 ook een stevig prentje gehad.
|
|
||||
|
||||
nou de aantekening blijft 2 jaar staan(mag niet meer zo'n zelfde avertreding maken) en de dame in kwestie hoord hier echt niet bij die stond te shacken op haar benen omdat ze dus nog een punten rijbewijs had enzo ik heb en ook mijn vriendin duidelijk gezien hoor.
Tja en wat is dom het is meer pech hebben een keer, iedereen met een pittige wagen weet hoe snel je bij een stoplicht weg kunt zijn en hoe snel je boven de 50 zit hihi en ik ben gewoon een keer gepakt nu helaas maar waar .(balen) Maaruh heeft iemand een idee wat dit nou kan gaan kosten??
|
||||
|
||||
Quote:
dit is 50 km te hard dus denk dat je er in de buurt zal zitten... zwaar zuur...
|
||||
|
||||
Iemand bij onze club reed 89 km/h te hard op een 80km weg.
Dit waren zijn ondervindingen : Quote:
|
|
||||
|
||||
Heren heren: Wie z'n billen brand..
Eigen schuld: dikke prent.
|
|
||||
|
||||
Het is zeker fijn om een keer flink gas te geven, alleen het moeilijkste is wanneer en waar, want ze komen altijd te voorschijn als je het niet verwacht. Is wel klote om zo gepakt te worden.
|
||||
|
||||
Quote:
Hier ben ik volledig met je eens en nu ben ik gewoon een keer de pineut
|
||||
|
||||
Wees blij dat je niemand geraakt hebt .. want dan had je een flink proces aan je broek kunnen krijgen (door door schuld, om eens wat te noemen)
Hoogtes van bekeuringen kun je vinden in de OM Boetebase; vanaf die site wordt je weer doorverwezen naar de site Verkeershandhaving . Maar ja, wel een érg grote overtreding.. Jens