![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey!
vraagje, waar hebben jullie je auto verzekerd? En hoeveel kost jullie dat per jaar? Het verschilt nogal eens, daarom ben ik benieuwd waar het het goedkoopst kan... ![]() Groetjes! |
|
||||
|
||||
![]() Centraal beheer achmea.
Omdat ik nog studeer en mijn vaders baas heeft een collectiviteitscontract ( ofzo ) met hun krijg ik 40 % korting. Slaat nergens op maarja wel chill. Betaal nu 50 euro in de maand met inzittende & glas voor een 16v. |
|
|||
|
|||
![]() Haha
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt het altijd bij Independer kijken. Die vergelijkt ongeveer 80 verschillende verzekeringen met elkaar en dan krijg je de goedkoopste, duurste en kwalitatief de beste te zien. Wordt er een soort top 10 samengesteld die je te zien krijgt.
Via independer ben ik verzekerd bij Reaal Verzekeringen en betaal 70 euro in de maand een gewone WA verzekering.
|
|||
|
|||
![]() Dat wist ik al ja, maar misschien zijn er nog mensen die het anders gedaan hebben. Je hoeft aan de telefoon vaak maar te zeggen 18 jaar in combinatie met GTi en daar gaan die oortjes omhoog en de zakken wijd open...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Daar heb je helemaal gelijk in jammergenoeg
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Orion direct
Het is hier ook nog goed te betalen ook. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook veel gezeik gehad om mijn Golf 4 1.8 20v te verzekeren (toen was ik 19),
niemand wilde dat doen alleen als ik minimaal 180/200 euro per maand wilde betalen (wa-extra)... Toen heb ik een lokale verzekeringsagent gebeld en die heeft het voor me geregeld bij Fortis (geloof ik) en dat is voor een heel net bedrag! Voordeel is ook nog dat ik nu een contactpersoon heb die ik altijd kan bellen als er iets is! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
misschien ff erbij zetten met welke type auto je dan rijdt en hoeveel ![]() & ik zit helaas met hetzelfde probleem en had eens gekeken op www.interpolis.nl en die viel ook reuze mee voor een 16V/80€, tis maar een tip ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mijn ene Gti rijdt inmiddels op een oldtimer verzekering.....nog géén 60 euro per jaar, maar ja ik ben dan ook al een stukkie ouder
![]() Oja en die verzekering is afgesloten bij PolisDirect |
|
|||
|
|||
![]() Je kan online een offerte doen dan weetje het ook!!!!
http://www.oriondirect.nl/auto.asp |