|
||||
|
||||
toch nog een golf 1 gevonden
Beste mede vw-fanaten.
Na een tijdje rondgekeken te hebben op het internet kwam ik een golf 1 bj 1981 1.1 benzine 4bak tegen op een half uurtje rijden van mijn huis. Zaterdag wezen kijken bij de autodealer, is zelf fervent oldtimer verzamelaar. auto heeft al tien jaar gestald gestaan in de loods. De remmen zijn al losgemaakt dus das al gedaan. motortje draaide goed na tien jaar stilstaan. Interieur is nog als nieuw plus de orginele radio zit er nog in redelijk uniek. wat er moet gebeuren. Een flinke poetsbeurt binnen+buiten. Diverse slangen vervangen. Alle vloeistoffen vervangen. Rubbers voorruit, zijruiten, achterruit vervangen. Kleppendeksel pakking vervangen plus zilveren slang voor verwarming spruitstuk. Remleidingkjes. Paar roestplekjes verwijderen. (mischien opnieuw spuiten maar dat zie ik wel als ik hem strip) Stalen velgjes opnieuw spuiten, plus een setje lichtmetaal zien te vinden. maybe lenso bsx of iets anders. mischien iemand lichtmetaal voor mij te koop tegen redelijke prijzen. En alles wat ik nog tegenkom als ik eenmaal bezig ga. het mooiste is hij word nog thuisgebracht ook, naar de stalling vlakbij me huis. foto's verschijnen zodra hij donderdag in de stalling staat. mvg groet frank Last edited by superbeast : 16-12-2007 at 20:43. |
|
||||
|
||||
foto,s show ff de auto
|
|
||||
|
||||
Quote:
Er staat dat er donderdag foto's komen |
|
||||
|
||||
proficiat... da's nog een bak werk voor de boeg...
|
|||
|
|||
klinkt goed ben benieuwt naar de foto's !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
beste mede vw-fanaten.
hoe plaats je eigenlijk foto's op dit forum. heb de search gebruikt maar die geeft niks weer. heb een foto van de dealer zelf gevonden op zn site. in afwachting van jullie tips. mvg frank |
|
||||
|
||||
foto kan je vrij makkelijk uploaden door naar www.imageshack.us te gaan. Hem daar via 'bladeren' te uploaden en dan te 'hosten'. Daarna forumlink 1 kopieren en hier plakken en dan moet hij het doen..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ziet er nog best strak uit...
|
|||
|
|||
Krijg nou tieten! dat lijkt toch verdacht veel op een Golf SC! en laten die nou ontzettend zeldzaam zijn...
op de foto blinkt ie trouwens als een spiegel, ziet er in eerste instantie toppie uit! |
|
||||
|
||||
Hij heeft toch het oranje logo en de oranje strips van een swiss champion.
Mooi gebakje trouwens. grtz
|
||||
|
||||
Naar mijn mening ook een SC. Die zie je inderdaad niet veel meer. Succes er mee
|
||||
|
||||
Die heb ik volgens mij op marktplaats of auotrack oid zien staan. Maar ziet er leuk uit!!
Veel plezier drmee! |
|
||||
|
||||
Netjes hoor
Zet mijn geld ook in op de SC uitvoering Succes ermee! |
|
||||
|
||||
beste vw-fanaten
heb alleen zelf nog niet gekeken wat voor type uitvoering het is maar als ik jullie zo hoor is waarschijnlijk een bijzondere uitvoering. ging er mij vooral om een zo hard mogelijke basis te vinden. binnekort maar eens wat onderdelen bij elkaar zoeken. en wat denk je vandaag nog eens op de stalling weze kijken, staat er ook een andere golf 1 om op te knappen. dus hebben we wat om over te praten met de andere eigenaar, eventueel mekaar effe hulp verlenen waar nodig. mvg groet frank |
|
||||
|
||||
Vandaag nog effe 4 velgen plus bandjes gekocht, alleen nog de blanke laklaag verwijderen en de randen polijsten.
Foto's v/d velgen komen morgen gelijktijdig met foto's van de auto. Ken ik voorlopig deze weken weer vooruit . na 15 januari moet ik weer gaan varen voor 7 weken, daarna ken ik weer 7 weken werken aan de golf. mvg frank |
|
||||
|
||||
zo'n uitvoering moet je in originele staat laten. zijn nog maar weinig van
|
|
||||
|
||||
foto's van de kar
de andere golf (groene) is een gti, de zilvere is van mij. mooi gaatje in de reserve wiel bak heb al gezien dat de auto kompleet gestript en gespoten moet worden. veel roestplekken onder de motorkap en ook op de krikpunten wat roestplekken en bij het linker achterwiel zit een gat op de onder de bumper. dus duurt nog wel effe voordat ie rijdt. nu wel als het goed is. mvg frank Last edited by superbeast : 21-12-2007 at 17:58. |
|
||||
|
||||
bedankt voor de moeite, maar ik zie niks...