|
|||
|
|||
even voortstellen
Ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben Roel en kom uit Etten-Leur ligt in Noord-Brabant. En studeer HTS-Autotechniek in arnhem Mijn auto is een Golf Gti 79 kw 3 deurs. Hij is rood en zit niet goed meer de lak. Moet een paar plekjes bij laten werken die zijn beschadigd. Heb hem nu een jaar en ben bezig mijn blok opnieuw op te bouwen. Met een 290 nokkenas en tandwiel van kent cams. Voor de beademing gaat een setje dubbele webers zorgen. Mijn kop is net terug en heb mijn in en uitlaatpoorten laten bewerken. Ben bezig alle keringen en pakkingen te vervangen. Ik heb voor een ACD bak gekozen om het werk te verichten. Het interieur bestaat uit 2 kuipstoeltjes met 4 punts gordels en schroefkooi van wiechers. Het onderstel bestaat nu nog uit 60/60 verlagings set van jamex. En staat op een setje 15x7j van brock. Heb als uitlaat een zelfgemaakte 50 mm pijp van voor tot achter zonder middendemper en deze eindigd op een ronde devil eind demper. Zo denk ik dat jullie een idee van mij en mijn auto hebben. Zal binnenkort ook foto's plaatsen van de voortgang van mijn motorblok. Heb op mijn verlanglijstje staan: - Sterke klepveren - Spaghettispruitstuk - Stabilisator stangen rondom - Schroefset (Weitec of K&W) camber casterplaten - Andere drukgroep en lichter vliegwiel. - hardebussen voor de ophanging - G60 remmerij - nog ergens 50 kg afvallen Voor de verre toekomst: - een 16v blok opbouwen |
|
||||
|
||||
Welkom in ons midden !!!!!!!!!!
Maar eh............ Grtz.......... LRR
|
||||
|
||||
welkom! weer iemand uit de buurt!
|
||||
|
||||
welkom op t forum...
en voor die 50 kg die dr af moet...bijrijders stoel weg, vriendin thuis laten, klaar
|
||||
|
||||
welkom
|
||||
|
||||
Welkom foto"s???
|
||||
|
||||
Welkom! En hoeveelste jaars ben je? Ik ben 2e jaars (loop nu stage).
Ennuh foto's! |
|
|||
|
|||
welkom brabo
ene fotos plaatsen zijn we gek op hier |
|
||||
|
||||
Welkom Roel. Klinkt goed nu de foto's nog