|
|||
|
|||
fotoshoot frankvr6 his ride
zo na 6maand knutselen is dit nu het resultaat ik ben tevreden ff wat info in sept 2005 geheel origineel gekocht of eigenlijk geruild voor mijn g60 eerst de audio ge daan toen naar de spuiter om de plekjes die mij niet aanstonden laten spuiten toen het interieur vervangen eerst voor leer en nu weer een origineel acapulco interieur er in daar na een paar leuke bbsjes gekocht bbs rs 15x8,5 en 15x7 daarna onder de motorkap diverse dingen gepolijst en verguld s-pijp gemonteerd ipv johnnie dempert van remia verder heldere kaarsjes er in voor en achter en ook nog een raam loze kap laten plaatsen of wel er zit weer veelste veel geld in maar ben er blij mee rollators frankvr6 aka drankvr6 |
|
||||
|
||||
mooie auto, maar een raam loze kap plaatsen? Niet doen!
|
|
|||
|
|||
Quote:
jawel die zit er al op en wil er absolut geen ruit meer in hebben komt camera op en binnen spiegel is al vervangen voor een lcd scherm |
|
||||
|
||||
Cabby is echt wel dik!! maar dicht dakkie; niet echt mijn smaak...
|
||||
|
||||
Dichte kap staat hem goed. Is weer eens wat anders.
|
|
|||
|
|||
Precies, mooi strak! Nou zie je iedereen wel 2(00 ) x kijken voordat ze doorhebben wat er anders is! Mooi! Leuk opgelost met LCD en camera btw haha, nice!
|
|
||||
|
||||
Mooi ding .. BBS zijn lekker breed achter
Vind die dichte kap wel netjes. |
|
|||
|
|||
Nice, dichte kap geeft net dat extra tov de normale cabbies!
|
|
||||
|
||||
Nette bak zeg!!
Vind het alleen wat jammer dat de achterwielen net te veel verbreed zijn ten opzichte van de voorwielen... En idd; dichte kap heeft zeker wel iets jah!
|
||||
|
||||
very nice!!
vind die dichte kap juist ook wel mooi, vooral die foto van de achterkant met de kap dicht vind ik erg dik..complimenten
|
|||
|
|||
Quote:
klopt maar voor komt nog iets breder maar moet eerst weer ff sparen het varken is leeg |
|
||||
|
||||
Aha, op die fiets...
Mest eerst je varken nog maar ff vet dan,
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit, mooie fotos
|
||||
|
||||
Netjes, maar ik vind je wielen te groot
Dicht dakje porumt wel goed en mooi opgelost by the way... Zorg je er wel voor dat je beeld op t LCD dan wel in spiegelbeeld is? Lijkt me een beetje onwennig anders |
|
|||
|
|||
ziet er netjes uit frank!!
ik heb ook al een nieuwe kap klaarliggen, ik denk dat ik mijn achterraam ook maar weglaat ik vind het super staan!!! |