#1
|
||||
|
||||
Ontbreken hitteschild
In hoeverre is een hitteschild voorop het motorblok verplicht?
Had hem namelijk schoongemaakt, en wou hem terug monteren. Maar 1 v/d 2 boutjes brak af... en met 1 kan die niet vast, want dan gaat ie trillen... Zonder schild ziet ie er niet uit, maar kan ik wel zo blijven rondrijden??? hier de foto's: Nou... je ziet wel gelijk waar het schild hoort te zitten, de vorige eigenaar had er trouwens een traanplaat-schildje voor geschroefd. Die maar met 2 boutjes vast zat, die links-boven was al afgebroken... Kijk, als het nou geen kwaad kan, dan spuit ik hem gewoon zwart met hittebestendige motip... dan ziet het er tenminste weer een beetje uit... |
#2
|
||||
|
||||
die vorige eigenaar was wel een blije zeg met die iron cross tekentjes op het kleppendeksel
|
#3
|
||||
|
||||
maakt geen zak uit arjen! je kunt hem effe matzwart blaffen. of het boutje even uitboren en tappen. dan ben je weer het mannetje
hé henkie, JIJ bent lekker bezig
__________________
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 25-04-2006 at 17:31. |
#4
|
||||
|
||||
Maakt niet uit, je kan gewoon zonder rijden. het is ook meer voor de voorverwarming voor je originele luchtfilter, en aangezien je die niet meer heb, heb je dat hitteschild ook niet meer nodig
__________________
Your Signature |
#5
|
||||
|
||||
Dat zal zeker lang blijven zitten, lak op een uitlaatspruitstuk. Zelfs die 1300tjes worden warm genoeg om alles weer eraf te branden.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#6
|
||||
|
||||
Ja denk ook niet dat het lang zou houden... denk dat je binnen een week weer terug bij af bent... beetje zonde van je tijd
__________________
Your Signature |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Nou jens... als jou boutje nou niet zo verroest was geweest ps: velgjes zijn klaar... Hier als voorbeeld voor de jet: Komende week 4 nieuwe bandjes 195-50-15 eromheen, en dan maar lekker rollen |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Wat dacht you dan |
#9
|
||||
|
||||
jaja geef de schuld maar weer aan mijn verroeste boutjes.... (je had er zelf een nieuw in moeten draaien ) op de kever heb ik alles vervangen voor rvs, dat sleutelt toch een stukkie fijner!!!
velgies lookin' nice
__________________
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
ja ik weet het.. had 1 v/d 2 inbus-boutjes al vervangen voor een andere. Maar had daar nu ff geen zin in... en nu moet ik maar leven met de gevolgen |
#11
|
||||
|
||||
gespoten en al:
|
#12
|
||||
|
||||
ben benieuwd of het houdt....het spul al warm gereden?
|
#13
|
||||
|
||||
ben ook benieuwd
nee nog niet warmgereden, wou eerst ff goed laten drogen (pas net vanmiddag gespoten) |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
hittebestendigde lak moet uitharden dmv warm rijden, spuitbuslak droogt binnen half uur...dus gaan met die banaan |
#15
|
||||
|
||||
Ik ruik m hier al!
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|
#16
|
||||
|
||||
nu goed warm rijden, fikt ie er lekker in! ik zie trouwens dat je luchtmassameter en filter loshangt.....
__________________
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
#17
|
||||
|
||||
heb er net ff een rondje mee gereden... in het begin kwam er wel een beetje rook vanaf... maar das nu helemaal over, en hij is nog steeds zwart!
En jens, ja, dat puntje waar het luchtfilter vast zat aan het chassis was weggerot. Dus hij zit nu vast met 4 tyripp dingen en dat zit wel goed vast hoor. Rij er nu al zo'n 2,3 maanden zo mee rond :P |