|
|||
|
|||
wel technisch boek voor de gti
ik wil graag een technisch boek gaan bestellen voor mijn golf 1 gti uit 1983..
nu ben ik aan t kijken voor een vraagbaak, of een boek van haynes.. maar ik weet niet precies welk ik moet hebben en welk ik het best kan nemen.. er moet natuurlijk wel alles over de gti in staan, wat niet bij alle het geval is volgens mij. ieman sugesties of eventueel een nummer van het juiste boek?? greetz roger |
|
||||
|
||||
ikzelf heb een Duitse vraagbaak, genaamd: "Jetzt helfe ich mir selbst" - Golf GTI bis Oktober `83, Scirocco GTI/GLI bis April `81, Auteur is Dieter Korp, Motorbuch Verlag is de uitgever. Prima vraagbaak!
|
|
||||
|
||||
ben zelf ook wezen kijken welk boeken ik nodig had voor mijn gti uit 83
heb die van kluwer golf/jetta/scirocco 79/83 deze heb ik ook nog op pdf haynes ook de golf/jetta scirocco nr0726 die vw fantic noemt is ook een goede ik heb ook de vag service boeken die ze bij de dealer hadden van de golf1 die zijn heel erg makkelijk |
|
|||
|
|||
Ik heb meerdere vraagbaken en een boek maar ik heb meestal aan één vraagbaak al genoeg.
Deze is van P.H.OLVING (de bekende) isbn 90-215-3439-8 |
|
|||
|
|||
mensen bedankt, hiermee kom ik al een heel end..
*********** Last edited by Christiaan : 07-04-2006 at 20:08. Reason: Geen bestandsuitwisseling hier! |
|
|||
|
|||
deze het glf GTI boek |
|
||||
|
||||
Quote:
voor technisch gedoe is dit boek toch iets te beperkt. |
|
|||
|
|||
ff je topic misbruiken hoor
Ik ben al geruime tijd op zoek naar dat Golf GTI boek. weet iemand nog zo'n exemplaar te koop? Mvgr Stefan
|
|||
|
|||
ik wil dr anders ook wel een
|
|
||||
|
||||
bibliotheek heb der wel 1tje...mijn exemplaar moesten ze helemaal uit zeeland halen...
|
||||
|
||||
ben ik even blij dat ik dat GTI boek allang heb (sinds begin jaren `90!)
|
|
|||
|
|||
Half jaartje geleden puur toevalllig via Marktplaats tegen aan gelopen(gloedje nieuw, ingeseald en wel)voor 15 euro...en nog in Gouda ook, 5 km bij mij vandaan.
|