|
||||
|
||||
Benodigdheden 1800 8V GTI EV blok...
Omdat m'n eigen 1600-tje kleine gebreken begin te vertonen ben ik eigenlijk van plan om er eens een ander blok in te leggen. Nu heb ik al contact gehad met Stefan-golf-2 over het blok wat hij te koop heeft (zie link...), maar hier zit geen brandstofpomp en ook geen drukaccumulator(??) bij.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=19626 Ik ben dus eigenlijk benieuwd of hier makkelijk aan is te komen en wat ik zoal nog meer nodig heb om dit blok in mijn GTS-je te leggen. Alvast bedankt voor de reacties, Gr Ted
|
||||
|
||||
die drukaccumulator zit bij een ev toch in de brandstofpomp en deze zijn bij een goeie sloper zo te vinden.
|
|
|||
|
|||
Quote:
naast de pomp in een houder aan een stuk met de pomp |
|
||||
|
||||
Aha, iemand die dat ding toevallig ook heeft liggen??
|
||||
|
||||
HIER staat nog eenzelfde blok, maar dan compleet... miss dat je daar wat af kan slopen of t hele blok zo kan kopen
|
||||
|
||||
Quote:
Zoiets??? http://www.marktplaats.nl/index.php...n/27518709.html Is dit trouwens makkelijk/veel werk om bij een golf 1 toe te passen??
Golf GTS '83 SOLD Last edited by Tapestaartje : 12-04-2006 at 18:36. |
|
|||
|
|||
ind. links brandstoffilter midden de pomp rechts de accumulator
golf 1 heeft alles los van elkaar en het brandstoffilter bij de luchtmassameter onder de motorkap is gemakkelijker iets van een MK1 te monteren alleen moeilijker te vinden |
|
||||
|
||||
uuuhm opvoerpompje en benzinepompje van een golf cabrio werkt ook?
|
|
|||
|
|||
Quote:
ind. maar wel van een GTI andere is de druk te laag |
|
||||
|
||||
van een GLI dan....? is toch ook k-jetronic geweest...? werkte toch ook op 7 a 8 bar ofzoiets was dat?
|
|
||||
|
||||
Hoi,
K-Jetronic werkt op 5,2 tot 6 bar... Ik beide onderdelen liggen, kosten samen € 50,-