|
||||
|
||||
Ongelovelijk mooie restauratie van een Golf 2 G60
|
||||
|
||||
Heel mooi! Heb de eerste paar pagina's doorgespit, super wat ie allemaal doet.
Wat me alleen ontzettend stoort is dat ie dat blok zo mooi opmaakt, en dan de smerige verroeste carterpan er weer onder schroeft. Hoop dus dat dat ergens verderop in het topic nog gebeurt.
|
||||
|
||||
Echt super.
Maar gebruikt hij nou lagervet bij de remblokken? Of dit nou de manier is om de cylinderwanden te honen ik vraag het me af.
|
||||
|
||||
Man man man...doet ie zoveel moois en dan ducktaped hij even de isolatie:
In een project met zoveel nieuwe onderdelen had ik er gelijk nieuwe isolatie anno 2008 erin gezet..maar goed waar zeur ik over |
|
|||
|
|||
Daar zit veel nieuw spul onder!!
Jammer dant mijn Frans niet goed genoeg is om het allemaal te lezen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ergens op pagina 13 staat een foto met een nieuw gespoten carterpan.
|
||||
|
||||
Quote:
Gelukkig. Daar was ik nog niet aan toegekomen, maar 't stoorde me wel al een aantal pagina's.
|
||||
|
||||
In mijn beste frans kan ik eruit halen dat hij de carterpan bewust nog niet gespoten had, omdat hij de motor er nog op moest laten rusten......
Maar voor de rest ziet het er goed uit, en een hobby mag best wat geld kosten!
|
|||
|
|||
Idd ziet er heel goed uit !
|
||||
|
||||
Pagina 14 heb je een rapid overview van het project. oftwel een samenvatting in foto's...voor de ongeduldigen
|
|
|||
|
|||
wordt weer een mooie g60 hoop dat die van mij er ook weer zo mooi wordt.
|
||||
|
||||
zo hé die is geod bezig
Groeten |
|
||||
|
||||
Ik heb het project bekeken en heb officieel beslist dat deze persoon gek is en er geld op zijn rug groeit.
Met andere woorden...ik wil die autoooo! |
|
||||
|
||||
Project is ok, maar er zijn meerdere belgen die misschien wel een stapje verder gaan in het restaureren van een G60 dan dit project.
Nooit op Golfmk2.be gekeken?
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik : 16-02-2008 at 16:24. |
|
||||
|
||||
ik kom ergens op die foto's een digitale tellerbak tegen, lijkt me wel geinig, zijn die zeldzaam? en in welk model werden ze geleverd?
net project dit, alleen de tectyl is op somigge plekken wel heel dik erop gezet zo te zien. edit, deze dus: |
|
||||
|
||||
Hij maakt de g60 echt super alleen jammer van de achterscherm randen. Zou ik origineel laten.
|
|
||||
|
||||
@ The Maxx, die digitale tellerbakken zijn niet zo zeldzaam, het was een optie die je kon nemen bij de Golf MK2 GTI dus je ziet ze nog tamelijk veel voorkomen. Zoek maar eens op het forum op "digfiz". Er zijn er hier genoeg met zo'n tellerbak (waaronder ikzelf )
|
|
|||
|
|||
dit is echt ziek
|
|
||||
|
||||
Ben ik nou de enige die vind dat dat patchwork lassen niet de manier is van een auto restaureren ?
Leuk verzonnen om zo'n randje bij z'n tankkleppie te vervangen, maar de binnenzijde van de las kun je niet echt behandelen. Ik schat dat met een jaartje of 3 a 4 overal precies zichtbaar is waar hij heeft zitten kleien
|
|||
|
|||
weer een LA6U golfje als je dr eentje hebt kom je ze opeens wel heel veel tegen...
|