|
|||
|
|||
wat moet ik doen
Ik heb een heerlijke T2a.
Remmen zou beter kunnen. Ik mis een hefdak, ben niet zo soepel meer, wil graag rechtop kunnen staan in de bus. Ben nog niet zover dat ik zondermeer de zaag in het dak zet, zonde? Kortom, wat denken jullie ervan, heeft iemand ervaring in het zetten van een hefdak? Ik zou een klein rechthoekig hefdakje willen. Daarnaast wil ik er rembekrachtiging ophebben, wie heeft ervaring met de ombouw? Kortom, volgend jaar moet hij af zijn. Of wil iemand ruilen? T2a in deze staat met, tegen eentje zonder hefdak??????? |
|
||||
|
||||
zagen=zonde
Maar dat is mijn mening......... |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ik weet nog wel iemand met zo'n hefdak!
en waarom zonde! als het toch goed wordt aangepakt... net werk...
|
||||
|
||||
Als je een goede inbouwer zoekt kun je op onderstaande link even bellen met Hans Vroomans... van Gema glas, dan weet je in ieder geval dat de montage door een professioneel montage bedrijf gebeurd. Zorg wel zelf voor een uitstekend dak.
|
||||
|
||||
Mocht je zo'n hefdak willen hebben,dan heb ik er een voor je,compleet met schaarsysteem...Alleen het tentdoek is niet zo mooi meer!!Enne,als je tijdens het remmen je vrouw het dak omhoog laat zetten,heb je ook nog iets meer vertraging hahaha!!!
gesloten dus... en dit open... |
|
||||
|
||||
En complimenten voor die prachtige bus overigens!!
|
|
||||
|
||||
Ja wat een strak plaatje zeg!
|
|
|||
|
|||
Wij hebben het zo gedaan....
en inmiddels staat hij er zo bij.... Maar jou bus is in nette staat, dat was die van ons niet, dus ik weet niet of dit de oplossing ook voor jou is.
|
||||
|
||||
Ga eerst eens in een T2a met klein hefdakje staan ... 10 tegen 1 dat het je tegenvalt
Ik zou dan -mocht je gaan zagen- op zoek gaan naar een T2b hefdak .. daar heb je veel meer ruimte (lees stahoogte) in Wat je rembekrachtiger betreft, een t2b vooras mét bekrachtiger doet wonderen, en daar kun je zelfs je 5x205 remmen op kwijt.