|
||||
|
||||
gezocht voor de jetta
ben op zoek naar het volgende..
en een chrome spiegel of iron cross spiegel [ adresje mag ook] Golf gti 1 stuur..oftewel Spúcknapf zijkapjes voor chrome achterbumper .. mijne zijn niet super haubenbra voor de luup en jetta..moeten allebeide camelbruin zijn dat is het lijstje voor nu dan
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 11-04-2006 at 15:34. |
|
||||
|
||||
ik heb een origineel dakrekje van VW liggen, is nog in goede staat, maar kan weer weg omdat t achteraf gezien niet echt t model is dat ik wilde hebben...
dus je kan t hele dakrekje overnemen als je wil. heb dr drie tientjes voor betaald en voor die prijs gaat t ook weer weg. laat maar effe wat horen chris |
|
|||
|
|||
Quote:
Off topic; Huh, een Jetta, laat es ff een fototje zien dan!
|
||||
|
||||
Jij kwam hier toch regelmatig??
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=jetta
|
||||
|
||||
Quote:
k weet niet of t voor deze chris bedoeld was, maar: k ben van driebergen, daar ligt t rekje nu ook als je foto's wil hebben kan je me effe op msn aanspreken, dan kan ik ze je doorsturen eigen gewicht is 3 kilo, en draagcap. is 75 kilo k geloof dat t merk vetex is, en dr staat een VW logo ingegraveerd samen met t vetex logo ori vw dus... me msn is breadfan83@hotmail.com (hoe toepasselijk) |
|
||||
|
||||
chromen strips aan de zeikant zijn er niet voor te koop helaas.
deze zul je zelf moeten ontlakken en polijsten. zo heb ik het van marco gehoort. voor een chrome spiegel moet je rinus66 is pben ik heb ze ook bij hem vandaan |
|
|||
|
|||
Quote:
heb nog een voorpijp van een 1600 GTI past miss.???? |
|
|||
|
|||
is een rechthoek meen 80 X140mm met dubbele pijp
|
|
|||
|
|||
koude noorden zit lekker in't warme zuiden nbr
heb er eventueel ook het spruitstuk bij |
|
||||
|
||||
voor die iron cross spiegels kun je misschien even langs de harley shop rijden? die zul je dan zelf wel even pas moeten maken, maar goed. ik meende dat sanspeed of speedfactory die dingen ook wel had liggen, dan zou je hun site even moeten checken.
|
||||
|
||||
sanspeed (rijssen) en speedfactory hebben idd die spiegels liggen.
Heb daar zelf een chromen spiegel gekocht van een MG B. |
|
||||
|
||||
heb wel een gti stuur liggen welke zoek je precies
voor pijp bedoel je dat stukje met ribbels en een driehoekplaat eraan om hem vast te zetten met 3 boutjes want die heb ik nog nieuw liggen |
|
||||
|
||||
owk je hebt pm
|
||||
|
||||
heb ook als het goed is een spucknapf.
chromen deurgrepen ook al..