|
||||
|
||||
luchtfilter probleem 16v
Ik heb in mijn golf een 16v PL geplaatst alleen zit ik nu met het probleem dat mijn luchtfilter te ver omhoog steekt.
Hij steekt boven het zijscherm uit..Bij de donorauto was dat niet zo. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? |
|
|||
|
|||
Ik denk dat je dan toch even wat aan de luchtfilterbak moet doen! Inkorten o.id. Waaruit komt ie, en waar is die nu in gekomen?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, andere luchtfilterbak plaatsen. Je hebt een luchtfilterbak in 2 maten. Een grootte en een kleine. Denk dus dat je de kleine nodig hebt. En als dat niet werkt, gewoon de motorkap goed hard dicht gooien.
|
|||
|
|||
Het luchtfilter komt die ook van de 16v pl motor?
|
|
||||
|
||||
Mijn auto was orgineel een gti 8v.Het luchtfilter komt ook van de PL...Ik heb net bij een maat van mij gezien dat hij dus een kleinere luchtfilterbak heeft...Dan moet ik daar maar naar op zoek....
ik zit nu weer met een ander probleem.Als ik mijn verlichting aanzet werkt mijn toerenteller niet meer |
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik nog wel ergens een kleine luchtfilterbak heb liggen.
pm maar bij interesse.
|
|||
|
|||
Niet ergens kortsluiting?
|
|
|||
|
|||
Quote:
dan zal je bij je zekeringkast vergeten zijn je massa draad aan te sluiten. er hangt hoogst waarschijnlijk achter je zekeringkast nog een bruin of bruin/witte draad met een stekkertje los. die ff op je massa aansluiten en dan is het weg. heb ik ook gehad toen ik me andere blok erin zette. succes |