|
|||
|
|||
Diesel tekens
Ik ben op zoek voor mijn Golf 1 TD naar diesel tekens voor in de grille en op de achterkant!
|
||||
|
||||
Je zou eens bij volkswarenhaus kunnen kijken daar heb ik mijn diesel logootje toen ook gekocht (op vw mania hadden ze een stand) en meen me te herinneren dat er een 171 nummer (golf 1 dus) op stond. Als je even in mijn schade topic kijkt kun je zien welk logootje ik bedoel. Wil em er eventueel wel ff uitpakken om te zien wat t nummer is.
http://www.volkswarenhaus.de/ Edit: heb op ebay wel eens een Turbo Diesel logootje voorbij zien komen, als je iets unieks wilt moet je die zoeken, nog nooit in het echt op een auto gezien, ben em de laatste keer helaas mis gelopen
|
||||
|
||||
Ga toch noar de sloop man doar kun ie altied wat vinden, hehehe
|
||||
|
||||
Nou, zo'n diesel logo valt nog nie mee... kwam ik zelf ook achter
|
||||
|
||||
sterker nog een golf 1 GTD zoeken is ook geen makje!
|
||||
|
||||
kleine staarman misschien een optie, ken ook wel wat mensen die bij autoslopers werken zal eens effe navraag voor je doen.
|
|||
|
|||
Juist, die Marco.
Zal eens rond kijken daar, zo'n apart turbodiesel logotje is natuurlijk helemaal cool. Als je wat tegen komt Roy moet je me ff bellen
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Da's er eentje voor een golf2...... Ik heb er nog wel 1 liggen voor een golf1, maaarrrr die glimt helaas niet zo mooi als die op de foto van Marco.... Als er interesse voor is lees ik vast wel een PM.
|
|||
|
|||
Die Marco liet zien is wel erg mooi ook! was helaas net te laat toen ik hem zag...
Heb jij toevallig iets van een foto, daddy?
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas daar moet ik je teleurstellen, ligt op de peecee op mijn werk... Hij is (natuurlijk) zwart kunststof met chroom-achtig zilver, is heel, maar heeft waarschijnlijk al een paar ton aan kilometers meegemaakt...
|
|||
|
|||
deze bedeoel je??
is die zo zeldzaam dan?? sjek: :P http://www.xs4all.nl/~rbeurske/gtd/...gd/thumb003.jpg sjek stuur eens: is het DAT logo van turbodiesel wat bedoeld wordt?? had me pa vroeger ook op ze mk2 jetta TD zitten... enne dat stuurtje..... DAT zal wel zeldzaam zijn |
|
||||
|
||||
Da's dus niet het type dat ik heb liggen....
Ik heb alleen het woord; DIESEL
|
|||
|
|||
GTD is cool maar is het helaas niet :-)
Ben idd opzoek naar het woordje DIESEL dus daddy, als je hem nog hebt?!