|
|||
|
|||
16 v stottert
mijn 1,8 16 v stottert
als ik rij en trap de gas helemaal in begind de motor in te houden en stottert ik heb de ontsteking schoon gemaakt en nieuwe bougies er in gezet maar is nog niet helemaal over het vreemde is hij doet het niet altyd wat kan het zijn ?? voor het gevoel is het net of je ontsteking nat is |
|
||||
|
||||
Verdeelkapje? Brandstoffilter niet verstopt? Bougiekabels?
|
|
|||
|
|||
nee alemaal vervangen
bougie kabels zijn nieuw bougies zijn nieuw verdeel kap is oke hij hapert gewoon denk zelf aan de lamda zonde want als ik die stekker er uit trek gebeurd er niets |
|
||||
|
||||
Nieuwe kabels zijn niet altijd goeie kabels, hou dat in gedachte dus dubbel check alles eventjes, slechts een tip van flip
|
|||
|
|||
heb de kabels op mijn andere 16 v gehad en gecheckt flip
maar daar loopt hij er wel mooi mee is gewoon vaag wat het ding doet is net of de verdeel kap nat is van binnen ( 1 drupeltje water er in zit ) |
|
||||
|
||||
Is het alleen bij volgas??? Zo ja; check dan ff of je vollast schakelaar wel werkt. (als je die al hebt)
|
||||
|
||||
Als het hoger in toeren is dan lijkt het me de benzinepomp. De druk is dan niet meer hoog genoeg.
|
|
||||
|
||||
Goeiendag
da probleem heb ik ook gehad bij my was het rubber voor de gasklep verrot dus bij volgas zoog die em open en trok die valse lucht dus mijn tip ..Controleer alle lucht en vacuum slangen |
|
|||
|
|||
oke ...ik zal gaan kijken
nee het is niet aleen bij vol gas ook laag in de toeren doet hij het en het vreemde is zo nu en dan is het oke dan in eens is het probleem er weer 1e keer laag in de toeren dan weer hoog in de toeren ....vandaag een set nieuwe geteste bougie kabels er op gezet probleem was weg ik start hem op nieuw en daar was te stoteren weer vreemde zaak |
|
|||
|
|||
brandstofpomp in de tank ???
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja dat denk ik wel ....... |
|
|||
|
|||
moet je even het nivo van de tank inde gaten houden
had het ook bij een kwart tank toen ging de motor stotteren tank vol en geen probleem |
|
|||
|
|||
nee is et ook niet want de tank zit nu meer dan half vol en toen het probleem zich voor deed was de tank net vol ...het is echt heel vaag
|
|
||||
|
||||
ontstekinkgsmodule
heb je je ontstekingsmodule ook al gewisselt met een ander. (of zit hier al een vol elektronische ontsteking op?) want dan heb ik niks gezegd!!
Die kunnen namenlijk ook raar doen! groeten eddie!!!! |