|
||||
|
||||
Nieuwe golf
Eigenlijk wilde ik al een tijdje een gti 8 klepper naast mijn mk1 lx waar ik nu mee bezig ben..
Nu liep ik tegen deze auto aan en was eigenlijk gelijk verkocht Een mk2 gti 8v uit 1988. Best veel kilometers, 240.000, maar dit is niet te zien aan de auto. De vorige eigenaar heeft hem 10 jaar in zijn bezit gehad en heeft hem volgens mij wel goed onderhouden. Ook motorisch ziet en klinkt het allemaal prima, dus ik ben tevreden! Het interieur is ook nog in goede staat op instapschade na. Voorlopig heb ik er nog even geen plannen mee, eerst wil ik mijn mk1 klaar hebben en op de weg krijgen! Daarna kijk ik verder of ik deze wil houden en hem naar mijn wensen onder handen neem. Foto's zeggen meer dan woorden..
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit!
ff de bumpers en al het andere kunststof met lijnzaadolie behandelen....doet wonderen! veel plezier dr mee!
|
|||
|
|||
mooie GTI zeg! alleen ben ik niet zo'n fan van die booskijkers (zeker niet als daaronder een fraaie originele rood-gerande GTI-grille zit)
veel plezier ermee!! |
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ziet er goed uit.
|
||||
|
||||
vreselijk mooi ding zeg erg strak ook...
is ie soms een keer overgespoten of is ie nog origineel?
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie reactie's tot nu toe! Bumpers moet ik inderdaad nog even onder handen nemen.. Die booskijker is er al af, ben er ook geen liefhebber van! En hij zit nog in z'n orginele lakje!
Audi 80 CD 5S VW Golf 2 GTI G60 VW T3 Westfalia Joker Last edited by Rutger : 01-04-2006 at 19:51. |
|
|||
|
|||
ziet er erg goed uit! ik zou zeggen meld je aan op www.vw4u.nl dan kunnen wij ook daar jou projecten bekijken ;-)
|
|
||||
|
||||
ziet er echt vreselijk mooi uit zo te zien voor een origineel lakkie...
mooi houden he
|
||||
|
||||
Lijnzaadolie? Zegt mij helemaal niks, klinkt wel erg interessant.
Jammer van dat achterlicht! Heb er misschien nog wel eentje liggen, een echte zwart rood, PM maar even als je interesse hebt. Leuke wagen verder man! |
|
||||
|
||||
240.000 kilometers zijn toch vrij normaal voor een auto van 18 jaar oud, dat zijn een goede 13.000 kilometers die er jaarlijks mee zijn afgelegd.
Maar btw, mooie auto! |
|
||||
|
||||
Ja de lak is zeker goed gebleven! Hij heeft wel een paar kleine plekjes maar niks ernstigs, die werk ik nog wel een keer netjes bij. Gister heb ik even wat zitten poetsen met de polijstmachine en dat heeft zn uitwerking ook wel gehad Ik zal er nog wel even foto's van maken. De bumpers heb ik nog even behandeld met black chrome, daar had ik nog een flesje van staan.
En die kilometerstand valt inderdaad nog wel mee.. Je merkt er in ieder geval niks van! Loopt tot nu toe echt als een zonnetje, 8 klepper degelijkheid he @RubenD: mn banksaldo moet eerst weer even wat aansterken