|
||||
|
||||
ET 38 onder golf variant
Hallo,
Ik had cupvelgen 17 inch et 35 deze vulden de wielkas goed op. Nu ben ik al lang aan het zoeken naar een goed alternatief, ben 17 inch tsw hockenheim velg tegengekomen in et 38, gaat dit mooi weorden, of vallen deze velgen wederom in het niets in de grote wielkassen (30/60 mm verlaagd) en kunstof wielkast verbreding zoals gt en gti ook hebben. Wie heeft er foto's van. Ook in dubio setje Brock b1 mat 7.5 j voor en 9 j achter, weet niet welk et waarde, maar in hoeverre mag je band/velg combinatie buiten de wielkas uitsteken, zgn. Duitse stijl (16 inch)?? Of wie weet mooie maar betaalbare combinatie (max 600 eur) |
|
||||
|
||||
De ET waarde is maar 3mm verschil. Maargoed met een ETwaarde kun je echt helemaal niks zonder de J waarde van de velg. Als je deze nu weet van je cupvelgen en de tsw's. Dan kan je aan de hand daarvan makkelijk zien of ze meer of minder uitsteken. Zijn de J waardes gelijk zullen de tsw's 3mm meer naar binnen staan als de cupvelgen. Is de J waarde van de tsw's hoger als die van je oude cups dan zullen ze verder uitsteken.
Verder over het uitsteken van de velgen. Dit mag volgens mij 3cm zijn. En of dat nu voor de gehele band geld of het loopvlak dat weet ik nu even niet! |
|
|||
|
|||
De velg mag 3 cm uitsteken maar de loopvlak van de band weer niet.
|
|
||||
|
||||
Heb uiteindelijk setje Brock B1 gekocht, 7.5J en 9j et 15 et 35 ben dus geholpen.
|