|
|||
|
|||
interieur Golf 3
hallo allemaal,
Omdat ik op zoek ben naar een nieuw/ander interieurtje. nu kan ik van iemand van hier van het forum een GT-interieur kopen. Enkel is dat eentje uit een 5-deurs. en ik heb een 3-deurs.... past dat? en hoe kan ik het probleem ondervangen zodat er toch nog mensen achterin kunnen zitten??? ik hoop spoedig van jullie te horen. Alvast bedankt. Albert |
|
||||
|
||||
denk dat je de voorstoelen wel kunt ombouwen, om die om te klappen. maarrrrrrr een vijf deurs heeft hele andere deur panelen
|
|
|||
|
|||
de deur panelen maakt niet uit. ik houd mijn panelen die er nu in zitten. het gaat mij meer om hoe makkelijk/moeilijk het is om de stoelen te laten klappen. heb je enig idee hoe je die stoelen moet 'ombouwen'
|
|
||||
|
||||
voorstoelen in 4 deurs zijn toch hetzelfde achterbank is anders als ik me niet vergis
|
|
||||
|
||||
Quote:
In een 4 deurs hoeven de stoelen niet voorover te klappen als bij een 2 deurs voor het instappen voor de achterbank passagiers
|
|||
|
|||
albert,
ik zou zeggen, ruilen met mijne ik heb 3-deurs zitten in mijn vento... dus met neerklapbare stoelen vooraan, en de achterbank heb ik zelfs nooit gebruikt.... |
|
||||
|
||||
Quote:
oohh ja .. dom van me |