|
||||
|
||||
vraag m.b.t. tot koni geel achter
Goedemorgen heren ( en dames??)
eerst ff voorstellen, ik ben huib, 23 en woon in amsterdam ik ben al ruime tijd actief op n ander forum en al een klein aantal jaren verknocht aan VW mijn eerste auto was een scirocco, met 1.8 8v met webertjes, sindsdien ben ik verliefd op alles waar het mooiste logo ter wereld maar op staat. Nu ben ik de gelukkige eigenaar van een golf 3 vr6, verlaagd met koni geel rondom, rvs middenpijpvervanger en eindpot van EPS, chippie, en een pipercross open air filter. hij staat op borbet BS 9J bij 16 inch en heeft rondom brembo geventileerde schijfjes met blokken om het zooitje tot stoppen te brengen. NU mijn vraag, de koni geel heeft de vorige eigenaar dr onder laten schroeven, dus ik vraag me af, hoe stel je de achter schokbrekers af????? op de voorschokbrekers kun je ze simpel na stellen bovenop met een losse knop die dr bij zit, maar hoe zit dat achter?????? ik kan geen ventiel of wat ontdekken..... Iemand een idee???? P.s. ik plaats vanmiddag wel ff een paar kiekjes van mn wagen, groeten! |
|
||||
|
||||
als ze verstelbaar zijn....
eronderuit halen, maximaal indrukken en draaien..
|
||||
|
||||
das fijn, dus om ze na te stellen moeten ze d ronderuit.....wordt weer sleutelen vandaag hehehhee, iemand anders nog ideeën????
|
||||
|
||||
thnx alex weet nu denk ik wat me te wachten staat. ik ga sleutelen, later nog een bericht of t bevallen is,
|
||||
|
||||
de laatste opmerking van jaap wel even goed in je opnemen..
koni heeft andere schroefdraad bovenop en doe daar erg voorzichtig mee!