|
||||
|
||||
Troubles en verchromen
Ello!
Vraagjes namens een vriend van mij. Hij is in het bezit van een 89'er 8v golf gti. Tijdje geleden begon de motor af en toe wat moeilijk te doen. Het uitte zich in blubberen(sputteren of hoe je het ook wil noemen ) en na het geblubber sloeg ie wel eens af doordat ie in toerental te ver afzakte. Direct nadat het contact uit en aan ging was het probleem weer even weg, alsof de auto even gereset werd. De laatste tijd had ie er geen last meer van. Zelf dacht ik dat er misschien wat vocht bij de ontsteking kwam, omdat het voornamelijk bij vochtig weer gebeurde. Nou reed hij laatst met de kat tegen een vluchtheuvel aan en toen had ie weer hetzelfde probleem. Weet iemand wat dit kan zijn? Misschien iets met de lamda-sonde?? Verder wil hij graag weten of de stappenmotor en het luchtklephuis dat aan het plastic luchtfilterhuis bevestigd zit kunnen worden verchroomd. Alvast bedankt voor de reacties! Gruss, Marnix. |
|
||||
|
||||
mmm type 2 topic? ik weet nix van kats ik sloop ze er alleen tussenuit die ondingen.
|
||||
|
||||
OH, shit. Ik dacht dat ik 'm goed geplaatst had. Willen de mods dit even corrigeren aub?
|