|
||||
|
||||
[FOTO'S] The Freddy files Ninove 2006
|
|
||||
|
||||
machtige foto's!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Gaaf
|
||||
|
||||
nog meer foto's:
http://www.vwshows.info/pics/?map=2006/ninove
|
||||
|
||||
Quote:
wat een cool ding, zie je niet vaak zo aangepakt!! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heerlijk |
|
||||
|
||||
was dat vandaag??? godv*** dan ben ik da vergeten. en tis maar een half uurtje van mijn deur... heb duidelijk wel wat moois gemist
|
||||
|
||||
Het was zeer zeker weer een erg geslaagde dag daar in Ninove!!
Het is een stukkie cruisen voor een dag, maar iedere keer weer de moeite! Wij "The UnDutchables" waren er rond een uurtje of half 1, en het zonnetje begon natuurlijk direct weer te schijnen Ik heb weer de nodige foto's gemaakt natuurlijk! Check AirMighty.com voor bijna 200 foto's van afgelopen zondag!! Natuurlijk een klein voorproefje: Onderweg kwamen we hans (The Hanz) nog tegen in zijn ponton, echt dik!!: Een erg mooie Hebmuller, en natuurlijk waren ook de Radicalbugs van de partij: En weer opweg naar huis, waar we ook nog een paar leuke pics konden schieten: ...much more on AirMighty.com! enjoy!
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 20-03-2006 at 14:37. |
|
||||
|
||||
Wederom een leuke meeting, zeker drukker dan vorig jaar. Mijn foto's volgen nog in het volksforum foto album.
|
|
||||
|
||||
mijn god....versmald voorasje ok...maar dit
|
|
||||
|
||||
Nice photos Niels!
Wij kwamen gisterochtend onderweg nog een witte 356 en een groene type 3 variant samen met de T2only bus tegen. Onderweg naar Ninove dus. |
|
||||
|
||||
Die kever kan alleen nog maar rechtdoor lijkt me
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat je een witte ponton bedoeld , je mag best zwaaien. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hmmmm, mooie foto gast! |
|
||||
|
||||
Weer een serie erg mooie foto's KP! Fijne meet ook zo te zien
|
||||
|
||||
En nog wat pics .
Kammetje & Martin enter the scene: Kammetje & de Abdijkerk: Two 34: Bekende resto KG. Stond naast de BiB resto KG in de VW Käfer & Co!: Vet: Reflections:
|
||||
|
||||
Met de Boxer-crew op pad geweest, was een leuke meeting . . .