![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey Mede-vwers
Ik heb een klein vraagje , wie heeft er ervaring met arkautos in Harmelen ik heb daar een dikke GTI 16V gezien uit 87 , km stand van 298 xx maar er hangt een nieuwblok in zegt ie alle bonnen en rekeningen aanwezig er moet enkel een nieuwe drukgroep in en koppeling. de prijs is 2450 maar hij kan er 400 vanaf halen zegt ie. het gaat om deze auto: wie kan mij meer vertellen omdat het voor mij best een eindje rijden is wou morgen namelijk even gaan kijken. bedankt alvast!! raz0r |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nieuw blok erin zetten, en dan koppeling niet vervangen/nakijken? zegt genoeg lijkt mij
|
||||
|
||||
![]() ik kom zelf uit harmelen!
heb voor de rest geen idee wat hun producten zijn! en of hun auto's van kwaliteit zijn maar kan je wel vertellen dat het een stel asociale onsympatieke hufters zijn! en dat asociaal is dan nog zacht zinnig uitgedrukt! zijn echt varkens...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd, ik zou ff verder zoeken. |
|
||||
|
||||
![]() We gaan hier idd geen bedrijven e.d. zwartmaken.
Zoals bij zoveel "handelaren", zorg dat je kennis van zaken hebt, dat je goed weet wat je koopt. Tis een auto van bijna 20 jaar oud, en een snellere auto heeft dan meestal een heel leven achter zijn rug. Het kan goed zijn, het kan slecht zijn. Heb je er zelf niet zoveel kennis van, neem dan iemand mee. Wordt niet "verliefd" op die ene auto, er zijn er genoeg te koop!
|
||||
|
||||
![]() nathan je gaat toch niet de golf 4 weg doen??
gr pascal |
|
|||
|
|||
![]() Je kan altijd ff gaan kijken toch?
Ik heb zelf een paar jaar geleden een Golfje MK1 GTI gekocht bij HG trading,daar werd je ook altijd voor gewaarschuwd maar dat was echt een geweldige auto! (ps op marktplaats staan voor die prijs ook wel hele leuke hoor...) |
|
||||
|
||||
![]() Hmm, veel kilometers voor een hoge prijs. Staan laten zeg ik.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ben wel eens bij Ark geweest, en zoek zelf ergens anders naar een auto.
|
|
|||
|
|||
![]() Nathan, ik heb zelf ook geen ervaring met hun wagens maar laat ik het ook maar netjes zeggen, je hoort meer negatieven verhalen over hun als positieve, dus ff goed opletten of verder kijken.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
lezen...2e auto ![]() |
|
|||
|
|||
![]() persoonlijk vind ik het nog wel aan de prijzige kant
als je op marktplaats kijkt staan er genoeg 16vtje te koop voor die prijs zat toevallig vanmiddag te kijken en kwam er aardig wat tegen die er heel leuk uitzien |
|
|||
|
|||
![]() kan idd beter een wolfsburg edition kopen voor die prijs 2450 - 400 is toch ook nog 2125 best wel veel geld voor een gtitje van bijna 20 jaar oud.. bedankt voor de tips allen!
|