|
||||
|
||||
injectoren KR
Wie kan mij vertellen hoe het injectorbeeld eruit moet zien van een injector (1800 16v KR) ? Ik zag bij mijn injectoren nml 1 tot 3 stralen benz. en soms nevel. Zou dit ook inhouden bij volgas tot gevolg kunnen hebben?
|
|||
|
|||
Je injectoren moeten nevelen. Als ze stralen heb je denk ik de injectoren verstopt. Of de benzinedruk is niet goed.
|
||||
|
||||
Of vies (aanslag)
|
||||
|
||||
De brandstofdruk heb ik gemeten, deze was ongeveer 4 bar, ingaande leiding spinnehuis. Mijn pomp is denk ik wel aan vervanging toe,want hij klinkt net als een koffiemolen. Is een eventuele vertopping te verhelpen met injectorreiniger, misschien goede of slechte ervaring mee??
|
||||
|
||||
Volgens de boekjes moet die druk zo rond de 5 bar liggen, Bij mijn eigenauto was dit +/- 5,2 bar.
Het zou dus inderdaad kunnen zijn dat bij volgas de druk niet meer voldoende is en afneemt.
|
|||
|
|||
Quote:
Kan wel eens helpen, maar het beste en het betrouwbaarste is toch ultrasoon reinigen. Is ook niet zo duur hoor. Heb er zelf geloof ik iets van 20 a 25 euro voor betaald.
|
||||
|
||||
Ik zal ff contact opnemen met een revisiebedrijf bij mij in de buurt, misschien dat zij dat kunnen. Iemand nog een pomp te koop in de buurt van Den Haag????