![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi altesaam,
Aangezien ik op meerdere verschillende soorten forums/fora rondzwerf, valt het me op dat deze als een van de weinige geen zogenaamde chat heeft. Is het geen idee om dit te realiseren, het heeft namelijk enorm veel voordelen! (En misschien ook wel enorm veel nadelen, waardoor er hier dus geen is... ![]() Ben benieuwd naar meningen van andere forummers!! gr T@
|
||||
|
||||
![]() chatten doe ik wel op msn..
en daar komt bij dat er in een chatbox alleen maar doelloos gezwamd word en ik ben niet van mening dat dat bijdraagd aan het plezier op dit forum.
|
||||
|
||||
![]() mischien wel leuk.. maar ik heb er niet echt behoefte aan. heb het al druk genoeg op msn en hier op het forum is een off-topic gedeelte waar je lekker slap kunt lullen als je daar behoefte aan hebt...
|
||||
|
||||
![]() Msn...?
Wat is dat dan??? Das al weer ouderwets jongens... ![]() ![]() Nee, ff zonder gein, een chat is gewoon supermakkelijk voor "direct" contact. Werkt eens stuk makkelijker dan het offtopic-gedeelte. En het grote voordeel ervan is dat je niets met emailadressen van doen hebt.
|
||||
|
||||
![]() Chatten doe ik wel in de kroeg ...
|
|
||||
|
||||
![]() Chatten is toch de buitenkant van n fregat schilderen bij de marine? Dat zeggen ze althans bij de reclame???
|
||||
|
||||
![]() nee marco das tjetten
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je direct contact met iemand wil, kun je ook gewoon je MSN-adres PMen en zo gaan "chatten" (one-on-one) Meestal wordt een chatbox toch niet gebruikt... |