![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik ben op zoek naar g60 wiellijsten. wie heeft ze voor mij. en wie weet waar ik ze eventueel nieuw kan kopen? bedankt alvast!
|
|
||||
|
||||
![]() je kan ze nieuw kopen bij de VW dealer...
dat heeft me broertje ook gedaan... ik heb nog een paar oude van me broertje in de schuur liggen als je ze wil kopen dan hoor ik het wel... moet alleen even kijken welke er liggen als je interesse heb...
|
||||
|
||||
![]() wat moet je voor die oudere hebben dan?
|
|
||||
|
||||
![]() defxs heeft de eerste optie
![]() als hij ze niet wil hoor je het van me...
|
||||
|
||||
![]() ow oke
![]() |
|
|||
|
|||
![]() je hebt een PB! groetjes Defx$
|
|
|||
|
|||
![]() hallo zijn er nog mensen die g60 wiellijsten hebben liggen! ik hoef alleen de wiellijsten maar te hebben de dorpels heb ik namelijk al in mijn bezit!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() nog steeds niemand met g60 wiellijsten!
|
|
||||
|
||||
![]() #defxs,
ik ben even wezen kijken in de schuur en ze zijn niet al te mooi die ik heb liggen... heb wel even geinformeerd en ze kosten iets van € 34,- ex per stuk bij de dealer...
|
||||
|
||||
![]() geen foto ervan?
|
|
|||
|
|||
![]() klopt ja bij de dealer heb je ze ook 34,95 ex btw weet ik...ik ga wel even de slopen af, heb van de week namelijk ook de dorpels al gevonden op de sloop. mocht er nog iemand zijn die lijsten heeft liggen dan hoor ik het wel. bedankt voor het zoeken en de moeite in ieder geval.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() inmiddels heb ik ze gevonden hehe 100 euro heel het setje. moet alleen nog even de bevestiging strip halen voor de dorpels bij de vw dealer.
|