![]() |
|
||||
|
||||
![]() erg zeldzame zwarte achterklep-sticker van n MK1 GTI
|
|
||||
|
||||
![]() Zeker zeldzaam....................vooral omdat er nooit een GTI 2 stikker op een GTI 1 past....
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() die vat ik effe niet helemaal
aan de gaten in de sticker te zien is dit voor de achterklep van n MK1... dus leg ns uit hoe jke bij de GTI 2 uitkomt |
|
||||
|
||||
![]() een stikker van een GTI 1 bestaat uit 4 losse delen.........en niet uit 1 deel zoals op de foto.........snap.
En bij een GTI 2 zit er bovenaan geen stikker langs de ruit,maar een spoilertje....vandaar dat dat deel er op de foto ook niet aan zit... Geloof me.........dit is voor een GTI 2......
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Agree, voor Golf 2 idd. Tis precies zoals chris uitlegt. Golf 2 heeft ook 2 gaten, 1 voor de wisser en 1 voor t pissertje en bovenaan idd spoiler die door het raam gebout zit
|
||||
|
||||
![]() Yes yes,
Had hem ook al gezien op MP vandaag !!! MK2 inderdaad !!
|
||||
|
||||
![]() ok, dan ist MK2
zijn deze nog veel te krijgen eigenlijk? of ook zeldzaam? |
|
||||
|
||||
![]() Geen idee eigenlijk, volgens mij niet echt veel vraag naar omdat er niet veel mensen zijn die zijn/ haar golf 2 terug naar helemala origineel willen brengen, bij golf 1 is dat namelijk veel meer daar het al een old timer is
|
||||
|
||||
![]() heb nog zon stikkerset van een golf 1 gti origineel liggen
|
|
||||
|
||||
![]() Hebbe hebbe, hoeveel moet je ervoor hebben?
anders pm ff. groeten |