|
||||
|
||||
hallo zeg
de tering
|
||||
|
||||
ligt die niet in een golfje 1? http://www.martinsgarage.cc/videos/videos.html in die zilvere
|
|
||||
|
||||
Bewijst maar weer eens dat we echt een leuke hobby hebben
|
|
||||
|
||||
whehehe....nice!
|
|
||||
|
||||
Tjing tjing.....dat ziet er duur uit. En mooi. En snel. En
|
|
|||
|
|||
Geen tering, =kunstwerk!
|
|
||||
|
||||
Sick!
|
||||
|
||||
Wauwie!
|
|
||||
|
||||
helltering..wat geil
|
|
||||
|
||||
had het toch al gelinkt??? Jr
|
||||
|
||||
Geen tering hoor Tjaap.....Dat noemen ze in deze tijd een motor blok. Een heel dik motorblok
|
||||
|
||||
Die zilvere heeft toch niet dit motorblok? Das een 8klepper bi-turbo, en dit een 12klepper
|
|
||||
|
||||
Nice... very nice oftewel... WIL IK OOK !
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wij? Ik denk eerder hij, of ben jij ook met een vr bi-turbo blaffer bezig? Wel vet blok, die uitlaat is echt vakwerk.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
Wij limburgers praten altijd in meervoud
|
|
||||
|
||||
Heel geinig maar kent niemand de tot Caddy omgebouwde Golf3 met VR6 Tripple Turbo ?? Iemand daar toevallig Foto's van? heeft ook in de PVW gestaan...
|
|
||||
|
||||
dacht juist andersom, tot golf 3 omgebouwde caddy..... die met porsche achterlichten bedoel je toch?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet welke je bedoeld Tjaap maar nee het is niet dat afschuwelijke lelijk ding hahaha.. Het is een Golf3 omgebouwd tot Caddy met een VR6 in met 3 Turbo's in dezelfde inlaat allemaal in lijn.. Heeft volgens mij ook Airride..Komt uit de States.. |