|
||||
|
||||
Bugatti Veyron bij Topgear !! vanavond 21:00
Vanavond gaan ze bij TopGear (Op BBC 2) de Bugatti Veyron testen, wist t eigenlijk al de hele week maar dacht er nu pas aan om t te posten Om 21:00 op BBC2
Dus ff allemaal kijken wat ze ervan vinden
|
||||
|
||||
in 1 woord: RESPECT!!!
|
|
||||
|
||||
damn wat een geluid...................
|
|
||||
|
||||
******DE******! Wat een auto! Had hier de hele week op gewacht! In het blad van Top Gear rijdt de ontwerper van de Maclaren F1 er ook in, maar die was niet zo goed te spreken als Clarkson...
|
|||
|
|||
gevaarlijk
damm wat is die mooi
en dat geluid clarkson was er helemaal weg van en dat zou ik ook zijn als ik zo'n dik stuk er mee mocht rijden |
|
|||
|
|||
he bah dat heb ik gemist zeg!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
dinsdag 20:00 is de herhaling. Was idd een leuk stukje met een leuke auto. Alleen een beetje moeilijk te verzekeren; "Is het een Rover?"
|
||||
|
||||
net ook gekeken, errug vet zeg. je zou dat stukje van italie naar engeland maar mogen rijden
|
||||
|
||||
idd leuke aflevering, maar blijft een droomauto aangezien niemand hem kan betalen, laat staan verzekeren
|
|
||||
|
||||
Vond het eerst altijd een lelijk ding, maar na die aflevering vind ik em best vet
Geluid is wel bruut/bescheiden. |
|
||||
|
||||
VR-powerrr
Stukje zal uiteindelijk ook wel op de site te downloaden zijn. Heb deze al een paar weken als wallpaper : En hier nog een artikel met een vrij groot aantal foto's : http://www.rsportscars.com/eng/cars/bugatti_veyron.asp
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 12-12-2005 at 10:39. |
|
||||
|
||||
Wat 'n bizar ding. Zeker als je de geschiedenis van deze auto een beetje kent en alle problemen die daaruit voortgekomen zijn.
|
||||
|
||||
damn gemist...
|
|
||||
|
||||
dan heb je idd wat gemist, was cker leuke aflevering, nu moet je 1 jaar w88 tot die slapers bij veronica het een keer uitzenden
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote: