|
||||
|
||||
airbox voor 8v
wie o wie kan mij vertellen van welk merk (kan het niet lezen) of soort type deze airbox is, omdat de ruimte voor de 8v met schutbord zo klein is wil ik er ook 1. Weet iemand waar ik zulks kan verkrijgen? Dick. |
|
||||
|
||||
dbillas
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
kijk mannen lekker bezig!!
@Bas heb ik naar gekeken, maar ikzelf heb een 1800 en die staat meer naar achter dan de 1300.....dus die sorg past er niet tussen denk ik. |
|
||||
|
||||
qua hoogte bedoel je?
de ruimte tussen carbs en schutbord is bij een polo volgens mij niets groter. |
|
||||
|
||||
okee, ik heb het even in zijn topic gevraagd, zou mooi zijn als het werkte. Bedankt voor de tip iig!!
|
|
||||
|
||||
welke afstand wil je weten? Ik kan het zo voor je opmeten
|
|
||||
|
||||
perfect! even opgemeten, er zit een bolling in het schutbord net boven de meest linkse kelk, als ik die afstand meet is het maar.....6,5cm.
Dat punt ligt er dus boven, direct van de kelken gemeten heb ik 15 cm. Maar ik weet niet precies hoe de aansluiting van die sorg natuurlijk loopt....hoeveel heb jij vanaf je aansluiting van je kelken naar je schutbord? Last edited by DJW : 15-03-2006 at 17:03. |
|
||||
|
||||
misschien heb je hier iets aan:
voor zover ik het kon zien was dit het krapste punt: bijna 8cm als het schutbord bij een golf dichter naar de carbs komt net boven de kelken, dan wordt het lastig denk ik... EDIT: origineel formaat foto wat de hoogte betreft: met deksel erop zit je aan 15 cm gemeten vanaf het hart van het bovenste bevestigingspunt van de kast op de carb (net boven het meetlint op de foto) Last edited by Bas : 15-03-2006 at 17:40. |
|
||||
|
||||
superfoto!!!!! Maar helaas bevestigd dat mijn vermoeden, past niet....is 2 cm groter....
toch hardstikke bedankt!!! |
|
||||
|
||||
helaas...
nog even een oude foto opgezocht; bij een polo zit er ook niet veel ruimte tussen, maar daar zit het ruimteprobleem met name ONDER bij de carbs. ori formaat |
|
||||
|
||||
ik zie het....en daar heeft de scirocco nou weer niet last van...moet gewoon een box hebben die maximaal 6 cm dik is, die op de bovenste afbeelding dus...ben benieuwd of er mensen zijn die dit kunnen maken....
|
|
||||
|
||||
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 15-03-2006 at 18:16. |