|
||||
|
||||
koelslangen
mij is een koelvloeistofslang gescheurd nu heb ik een nieuwe en wil ik deze niet meer met de originele klemmen vastzetten maar met gewone slangklemmen (wat je met schroevendraaier aandraait, en dus niet die originele dingen wat je samen moet knijpen).
kan dit problemen geven ivm met druk, lekken of afscheuren ofzo? of maakt dit niks uit. ik wil die andere erop omdat je die een stuk makkelijker los krijgt. alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
kan in principe wel ipv de orginele klemmen, alleen de orginele klemmen, klemmen over een groter oppervlak dan de 'gewone' slangklemmen met schroef
|
||||
|
||||
en trouwens hoe vaak haal je het nu los? ik zou persoonlijk de orginele gebruiken, die klemmen precies met de juiste sterkte, met degene met schroef moet je op gevoel vastzetten en meestal draai je de klem in de slang, dat zou zonde zijn
|
|||
|
|||
losmaken met een waterpomptang gaat het gemakelijk
|